Ga je schamen! Heb je nooit Resident Evil 4 gespeeld?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Your right hand comes off?
Ik snap deze zin niet.
Daar heb je een punt. OK, hij mag blijven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef Cheiron het volgende:
En deze tt rijmt tenminste. Nog nieuws van het Wii front?
Ja xbl laat zien dat ook console gamers online willen. MS had het met XBL gewoon goed voor elkaar en had iets wat nintendo en sony niet hadden. Als mensen het niet zouden willen zou XBL niet zo populair zijn geweest en zouden sony en nintendo niet ook met een online service komen. Maar schijnbaar snap jij dat niet.quote:Oh, en sinds wanneer is het een feit dat online gamen op een console iets is dat mensen willen? Alleen naar aanleiding van het succes van Xbox Live?
Het komt toch... Nee dat is een lekker argumentquote:Als er één bedrijf is dat naar de consument luistert is het Nintendo wel. En het komt er toch? Zeik dan niet.
Het hele punt is nou net dat het juist wel af had gemoeten.quote:Het kan mij geen ruk schelen of ze het nou tijdens de launch klaar hebben of een paar maanden later
Lekker representatief zeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja xbl laat zien dat ook console gamers online willen. MS had het met XBL gewoon goed voor elkaar en had iets wat nintendo en sony niet hadden. Als mensen het niet zouden willen zou XBL niet zo populair zijn geweest en zouden sony en nintendo niet ook met een online service komen. Maar schijnbaar snap jij dat niet.
Oh, ik ben best snel tevreden hoor. In tegenstelling tot sommige andere mensen. En wat nou fuck up? Je weet niet eens precies wanneer het wel komt. Al was het minstens 6 maanden, dan noem ik het pas laat.quote:Het komt toch... Nee dat is een lekker argumentDus als nintendo ooit maar eens een keer met alles komt wat ze beloven is het in jouw ogen wel goed? Nintendo heeft altijd gezegd dat online een gedeelte word van de Wii. Nu blijkt dat dus opeens nog niet af te zijn om wat voor reden dan ook en daar mag je IMO nintendo gewoon op aankijken. Het is toch ook een fuck up van hun kant?
En wie bepaalt dat? Jij zekerquote:Het hele punt is nou net dat het juist wel af had gemoeten.
Nintendo heeft zelf aangegeven dat ze Online gaming onderschat hebben, en er veel energie in willen steken voor de next gen. Dat is een mooi streven, en als je daar al 3 jaar mee bezig bent (aanname) kun je nu echt niet meer verkopen dat er het eerste half jaar geen 3rd party online games zijn. Zeker niet omdat een aantal games zich er uitstekend voor lenen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
. Overigens, het enige wat ik niet snap, is dat jij je zo druk maakt omdat Nintendo 3rd party games niet vóór 2007 online kan laten gaan. Ik bedoel, waar gaat het over
Want? Ze hebben toch nog de 1st party titels of heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nintendo heeft zelf aangegeven dat ze Online gaming onderschat hebben, en er veel energie in willen steken voor de next gen. Dat is een mooi streven, en als je daar al 3 jaar mee bezig bent (aanname) kun je nu echt niet meer verkopen dat er het eerste half jaar geen 3rd party online games zijn. Zeker niet omdat een aantal games zich er uitstekend voor lenen.
Imo ben je op dat moment het lachertje van de console-fabrikanten.
Mee eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef Cheiron het volgende:
En deze tt rijmt tenminste. Nog nieuws van het Wii front?
Overigens vond ik de Mario Strikers Charged gameplay beelden echt geen enkele toegevoegde waarde geven tegenover de GC versie
Je 'zwaait' ten eerste niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:35 schreef mini-lellan het volgende:
eerlijk gezegt denk ik dat de Wiimote na een tijdje best gaat vervelen. ik bedoel zou je niet af en toe weer met een normale controller willen spelen in plaats van de hele dag met z'n afstansbediening lopen zwaaien
Elke console heeft 1st party titels, maar alle andere consoles hebben ook nog 3rd party games die wel online kunnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Want? Ze hebben toch nog de 1st party titels of heb ik wat gemist?
1st party titels die online kunnen bedoelde ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef _petjan het volgende:
[..]
Elke console heeft 1st party titels, maar alle andere consoles hebben ook nog 3rd party games die wel online kunnen.
Die hebben geen Nintendo gamesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef _petjan het volgende:
Dan nog, dat heeft elke andere console toch ook?
Tja iedere console zal altijd maar een beperkte groep gamers hebben of niet soms? je argument gaat dus nergens over. Verruit het grootste gedeelte van de xbox bezitters gebruikt live wat dus aangeeft dat online op de console gewild is. Sony en Nintendo hadden geen online service die het noemen waard was dus die kan je ook niet meenemen in de vergelijking.quote:XBL heeft nog altijd maar een beperkte groep gamers van het totale aantal.
Nee niet iedereen maar een groot gedeelte wel. Dat het jouw niet boeit betekent niet dat het meteen niemmand boeit.quote:Lang niet iedereen heeft interesse in online gamen op consoles
Dus 3rd party games zijn opeens niet boeiend meer? volgens mij is het 'floppen'' van de GC nog altijd te wijten aan het gebrek aan 3rd party games.quote:is dat jij je zo druk maakt omdat Nintendo 3rd party games niet vóór 2007 online kan laten gaan. Ik bedoel, waar gaat het over
het komt niet bij de launch dus het is sowieso al te laat aangezien nintendo online wel als onderdeel van de wii noemt.quote:Oh, ik ben best snel tevreden hoor. In tegenstelling tot sommige andere mensen. En wat nou fuck up? Je weet niet eens precies wanneer het wel komt. Al was het minstens 6 maanden, dan noem ik het pas laat.
Als je ziet hoeveel mensen er alleen al SOCOM speelde op het PS2 netwerk dan laat het goed zien dat er veel mensen interesse hebben in online gaming. En als die libraries er echt pas begin 2007 zijn dan kan je nog ongeveer een half jaar tot een jaar wachten tot je de eerste goede online games van third party developers zal zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lekker representatief zeg.XBL heeft nog altijd maar een beperkte groep gamers van het totale aantal. Lang niet iedereen heeft interesse in online gamen op consoles, voor het geval je dat bent vergeten. Overigens, het enige wat ik niet snap, is dat jij je zo druk maakt omdat Nintendo 3rd party games niet vóór 2007 online kan laten gaan. Ik bedoel, waar gaat het over
Mag toch hopen dat er gewoon een headset komt voor de WIiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook moet online wel echt iets toevoegen aan het spel. Ik hoef Mario Party niet online te spelen, want dan speel ik tegen mensen die ik niet kan zien/horen, dus het gezelschapsidee gaat toch weg.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar 2½ week tot de releasedate wordt bekendgemaakt
haha het is best met jouw bedoel je. Jij bent degeene die maar door blijft janken dat het niet erg is dat het er nog niet is. En waar verdraai ik je woorden? wat jij doet is jouw mening dat online niet boeiend is als feit presenteren en daarmee wil zeggen dat het niet erg is dat we moeten wachten terwijl het een feit is dat online gamen wel populair is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:41 schreef Chanty87 het volgende:
Tuurlijk hoor jongen, het is best met jeStoer van je dat je gelijk een oordeel over mij velt, en jammer dat je niet op een volwassen manier een discussie kan voeren. Aangezien je m'n woorden verdraait en niet kan lezen kap ik met deze onzin, maar serieus; er zijn ergere dingen in de wereld om je druk over te maken. Dat en het is niet eens bevestigd dat er geen 3rd party online games voor 2007 komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |