Ja het is idd wel kloten dat je helemaal buiten de stad zit. Voordeel is alleen wel dat je dichtbij bij het science park zit waar ik denk ik toch wel de meeste tijd zou moeten doorbrengen voor mijn studie. Enig idee hoelang ik er over zou doen om van noord naar het science park te komen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik ken niemand die in Diemen woont. Realiseer je wel dat je daar echt buiten de stad woont, in een kein dorpje, met slechtere ov-voorzieingen dan in de stadsdelen.
Graag gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je mij even zegt in welke wijk/omgeving dat zit, ik ken het namelijk nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ja het is idd wel kloten dat je helemaal buiten de stad zit. Voordeel is alleen wel dat je dichtbij bij het science park zit waar ik denk ik toch wel de meeste tijd zou moeten doorbrengen voor mijn studie. Enig idee hoelang ik er over zou doen om van noord naar het science park te komen?
in Oost/Watergraafsmeer: Science Park Amsterdamquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je mij even zegt in welke wijk/omgeving dat zit, ik ken het namelijk nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of het adresJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coole kaartquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in Oost/Watergraafsmeer: Science Park Amsterdam
Maar ik kan natuurlijk ook de metro/trein vanuit centraal naar Amstel station nemen en dan de bus nemen naar het science park. Denk dat je de ferry moet nemen om van noord naar cs te komen?
volgens mij kan je tram 9 nemen van cs. Bus 40 gaat ook naar science park, maar dan moet je op amstel station opstappen. Anders moet je ff op gvb.nl of 9292ov.nl kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef SpaRood het volgende:
Hoe lang duurt het van CS naar Science Park en welke tram kun je dan het beste nemen? Het is jammer dat er bij het Science Park geen metrostation ligt en dat het zo afgelegen ligt...
Ik moet vanuit Amsterdam Zuidoost komen. Als ik in Roeterseiland moet zijn, dan ben ik er met de metro binnen 15 min. Wanneer ik naar het Science Park moet, dan wordt mijn reistijd minstens 30 minuten. Ik vind dat er geen colleges moeten worden gegeven aan het Science Park zolang het nog niet goed ontsloten is. Het voelt alsof je naar Siberie wordt verbannen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
volgens mij kan je tram 9 nemen van cs. Bus 40 gaat ook naar science park, maar dan moet je op amstel station opstappen. Anders moet je ff op gvb.nl of 9292ov.nl kijken
Ja is idd jammer dat science park buiten de stad ligt. Leek me juist zo vet om midden in de stad te zitten. Kheb volgens mij wel een aantal colleges op roeterseiland.
Zuidoost is groot. Als je in hartje Bijlmer woont dan voelt dat misschien zo, maar ik zit helemaal in het Noorden van Zuidoost, genaamd de wijk Venserpolder, liggend tegen Duivendrecht aan en vlakbij het metrostation Venserpolder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
Zo voelt het op termijn ook als je in Zuid-Oost woont.
Dat maakt weinig verschil. Of je nu 10 of 13 minuten met de metro moet... Op termijn leer je mensen kennen, wil je dingen gaan ondernemen, en dan heb je geen zin om rekening te moeten houden met hoelaat de laatste metro rijdt. Ook proeft het gewoon niet als Amsterdam. Het mooie, het knusse gaat gewoon aan je voorbij...quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:13 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Zuidoost is groot. Als je in hartje Bijlmer woont dan voelt dat misschien zo, maar ik zit helemaal in het Noorden van Zuidoost, genaamd de wijk Venserpolder, liggend tegen Duivendrecht aan en vlakbij het metrostation Venserpolder.
Niet iedereen wil het 'knusse'. Geef mij maar 'groen', 'individualiteit' en 'rust'.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat maakt weinig verschil. Of je nu 10 of 13 minuten met de metro moet... Op termijn leer je mensen kennen, wil je dingen gaan ondernemen, en dan heb je geen zin om rekening te moeten houden met hoelaat de laatste metro rijdt. Ook proeft het gewoon niet als Amsterdam. Het mooie, het knusse gaat gewoon aan je voorbij...
OK, dank je. Hoelang stond jij ingeschreven voor je aan de Prinsengracht terecht kon?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef Grumpey het volgende:
omnifacer:
met 3 jaar wachttijd kan je makkelijk in de binnenstad terecht, voor de mooiste kamers is wel een wachttijd van 4 jaar ongeveer nodig.
er zijn meerdere locaties aan de prinsengracht. Het pand bij de westerkerk vraagt zo'n 3,5 tot 4 jaar wachttijd, het grachtenpandje waar ikzelf zit heb ik 5,5 jaar op gewacht. (de enige) huisgenoot van me had 5 jaar gewacht. Het verschilt ook heel erg met het aanbod, sommige weken is er helemaal niets en dan ineens zijn er 6 kamers in 1 week op gave locaties beschikbaar. In zo'n week heb je de meeste kans aangezien de mensen met lange wachttijd zich wel moeten verdelen over het kameraanbod in die week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
OK, dank je. Hoelang stond jij ingeschreven voor je aan de Prinsengracht terecht kon?
Handige info!! Dus SWW heeft twee panden aan de Prinsengracht? Het is lastig om daar een gelikt overzicht van te krijgen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
er zijn meerdere locaties aan de prinsengracht. Het pand bij de westerkerk vraagt zo'n 3,5 tot 4 jaar wachttijd, het grachtenpandje waar ikzelf zit heb ik 5,5 jaar op gewacht. (de enige) huisgenoot van me had 5 jaar gewacht. Het verschilt ook heel erg met het aanbod, sommige weken is er helemaal niets en dan ineens zijn er 6 kamers in 1 week op gave locaties beschikbaar. In zo'n week heb je de meeste kans aangezien de mensen met lange wachttijd zich wel moeten verdelen over het kameraanbod in die week.
Dus het aanbod dat op die site terecht komt is niet compleet? Ik ga morgen gewoon even een mailtje sturen naar DeKey. Bedankt voor al je info, trouwens!! Ik probeer op dit moment langs zo veel mogelijk kanalen informatie te vergaren, zodat ik als ik over een jaar moet gaan huren via hen, beslagen ten ijs kan komen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Grumpey het volgende:
Nouja, in ieder geval is het goed om een duidelijk overzicht van de mogelijke panden te krijgen, zoveel mogelijk te bezichtigen, omdat de mooiste panden niet via een site-beschrijving te vinden zijn. En daarnaast zie je vaak dezelfde locaties weer terug komen in de loop van de tijd.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Omnifacer het volgende:
Als je een kamer via SSW huurt vervalt je oude inschrijfdatum, en de datum waarop je je contract tekent wordt dan je nieuwe inschrijfdatum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop