Niks lemming, jong vuilak!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef optifree het volgende:
Lemming?
Heb het even aangepast voor je.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Dan is het best triest dom dat jij je dit hebt laten overkomen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb het even aangepast voor je.![]()
Knap dat je Bjorn heet een man bent en zwanger bent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Niwa het volgende:
Het begon allemaal nog leuk: ik had iemand uitgenodigd voor mijn feestje, en toen zei hij dat hij niet kwam omdat ik te verweg woonde. Nou ok, ik heb hem toen opgehaald, en daarna zou ik hem naar huis sturen. Het was een leuk feestje, alleen beetje snel voorbij, en toen moest iedereen ineens weg. Ik had nog geen zin om te rijden, dus ik zei dat ik hem over een uurtje weg zou brengen. Hij zat me toen de hele tijd hitsig aan te kijken, en ik wist dat hij meer wilde. Toen we weg wilden gaan waren mijn autosleutels ineens weg! Gejat door hem dus, zodat hij moest blijven slapen.
En nu ben ik zwanger.
Welkom in 3524quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Knap dat je Bjorn heet een man bent, en zwanger word.![]()
Of te dom om te zien dat anderen wel degelijk doorhebben dat het een lemming is en daarom hun berichtjes opleuken met een PI.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:19 schreef Niwa het volgende:
De meesten die hier posten zijn zelfs te dom om een lemming te zien als ze erover struikelen.
Ik zie geen PI.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Knap dat je Bjorn heet een man bent en zwanger bent.![]()
uhuh preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Was dit nou de lemming van de lemming of is die andere de lemming van de lemming![]()
Je moet het niet te ingewikkeld maken hoor...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:19 schreef Niwa het volgende:
De meesten die hier posten zijn zelfs te dom om een lemming te zien als ze erover struikelen.
Arme jij, hij wil niet met je trouwen.quote:
quote:
Welke andere lemming, is op deze lemming dan de lemming? Kan die lemming zo gauw ff niet vinden namelijk........quote:
Ik heb 2 lemmingen (incl. deze) gevonden maar vraag me wel af of het origineel recent is want dan wil ik daar ook nog wel reageren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Welke andere lemming, is op deze lemming dan de lemming? Kan die lemming zo gauw ff niet vinden namelijk........
damn een hoop lemmingsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb 2 lemmingen (incl. deze) gevonden maar vraag me wel af of het origineel recent is want dan wil ik daar ook nog wel reageren.![]()
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar het origineel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |