DM ben ik nooit zo van, meer van TDMquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Retuobak het volgende:
Ah, hierna co-op, that's more like it
So far MMaRsu, DM en Blinged out Chains ga je niet veel spelen.
Erg saai.
Ik heb het bericht geplaatst op Gamed.nl en heb daarbij duidelijk de bronnen erin gezet (twee fora namelijk) met de volgende vermelding:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat heb je als ze sites als gamed.nl al als bron gaan nemen
Dat Games.fok het overneemt als feit is niet mijn schuldquote:We zullen even af moeten wachten in hoeverre alles klopt, aangezien er voor de E3 ook meer beloofd werd dan Microsoft kon waarmaken.
AHHAHAHAHHAAquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Kremers het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/34356
Nog maar een keertje hier
Neuh, we hebben nog 36 minutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Wessiej ik krijg 5000 dollar van je bij poker
Cool, nu Counter-strike nogquote:Half Life 2, Portal en Team Fortress 2 op X06
Zaterdag 26 augustus 2006 - Doug Lombardi, de grote baas bij Valve, heeft tegenover GameInformer vertelt dat de Xbox 360 versies van Half Life 2: Episode 2, Portal én Team Fortress 2 te zien zullen zijn op de X06 eind september. Of de games ook speelbaar zullen zijn is nog niet duidelijk. Alle Xbox 360 versies zullen in ieder geval voor het eerst uit de doeken worden gedaan.
De X06 vindt van 27 t/m 28 september plaats in Barcelona in Spanje.
Nou ja, Half-Life 2 en Half-Life 2 Episode 1 komen ook, dus ik ga er eigenlijk van uit dat CS:S ook meekomt. Zo'n populaire MP game achterwege laten zou niet slim zijn imho. Maakt het totaalpakket des te aantrekkelijker.quote:
Misschien kun je CS erbij downen voor 1400 M$ pointsquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ja, Half-Life 2 en Half-Life 2 Episode 1 komen ook, dus ik ga er eigenlijk van uit dat CS:S ook meekomt. Zo'n populaire MP game achterwege laten zou niet slim zijn imho. Maakt het totaalpakket des te aantrekkelijker.
Counter strike op de xbox zoog echt zo zwaar vergeleken met de pc versiequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt er een counter strike op de 360 ?
heb hem op de pc![]()
Welke demo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |