quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]Son of a... Dan heb ik hem dus verkocht zonder hem echt uitgespeeld te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje leven in de brouwerij kan toch geen kwaad?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En zo'n discussie gaat bijna altijd gepaard met jouw aanwezigheid.
Klein optelsommetje maken en je weet meteen wie de grootste randdebiel hier is..
Door de reviews ga ik nu ook S.R. halen.
Lijkt me nog best tofquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jammer dat ze Hitman gaan verfilmen met Vin Diesel.
Jammer dat het gespeeld word door een ramboquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
Dik 300 Mb gameplay beelden van SC
Wow.. ziet er erg praat uit!
Ik denk dat dat soort figuren niet het uiterlijk hebben van de gemiddelde computernerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer dat het gespeeld word door een rambo.. Lijkt mij wel in coop
Verdulleme dit wordt een toptitelquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
Wat een tof spelquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
Ik bedoelde dat de speler rambo isquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort figuren niet het uiterlijk hebben van de gemiddelde computernerd.
Overigs grappig detail met die zonnebril... hij zet zijn zonnebril af, en het hele beeld word meteen wat lichter
Precies. Dat bedoel ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Alleen je ziet altijd filmpjes van dat Irak level en ze knallen altijd iedereen neer, is het nou echt de bedoeling om iedereen te knallen of kan je het ook subtiel doen zoals in de vorige sc delen?
Want ik koop SC nog steeds om het sneaken, zou matig zijn als je geen keus had tussen sneaken en knallen.
Zou wel een ommekeer zijn als je niet meer kon sneakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Alleen je ziet altijd filmpjes van dat Irak level en ze knallen altijd iedereen neer, is het nou echt de bedoeling om iedereen te knallen of kan je het ook subtiel doen zoals in de vorige sc delen?
Want ik koop SC nog steeds om het sneaken, zou matig zijn als je geen keus had tussen sneaken en knallen.
De kenker, je weet echt over alles wel iets te vinden om te zeiken he. Nu is ie weer "teveel Rambo".quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer dat het gespeeld word door een rambo.. Lijkt mij wel in coop
ik zou het juist tof vindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
Hij kon aardig doorlopen in het level, dat is voor mij een voordeel omdat ik niet van algeheel sneaken hou... moet wel beetje door kunnen lopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
De kenker, je weet echt over alles wel iets te vinden om te zeiken he. Nu is ie weer "teveel Rambo".
Ja, met een dikke zwarte snor en loodgieterspak is het vast een veel onopvallendere dubbel agent..
HAhahaha.. Ik had het over de SPELER!! Die speelt het spel alsof het Black is. Ik meld alleen dat deze video een verkeerd beeld geeft van de gameplay in SC:DAquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
De kenker, je weet echt over alles wel iets te vinden om te zeiken he. Nu is ie weer "teveel Rambo".
Ja, met een dikke zwarte snor en loodgieterspak is het vast een veel onopvallendere dubbel agent..
Check meerdere filmpjes van dat Iraq level, ze gaan er een beetje sneakend naar toe, schieten iedereen dood, laten alle lichamen liggen, en dat is door iemand van Ubi gespeeld, dus zo moet het waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou wel een ommekeer zijn als je niet meer kon sneaken
Dude, als er iets is waar BMH altijd duidelijk over geweest is, is het wel SC. Kap gewoon met dat gezeik op BMH, dat is nog vervelender dan gezever over Mario dat als immer voorbeeld gebruikt wordt om te zeggen dat Nintendo oh zo kut is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 delen gespeeld, het ligt gewoon aan het levellen wat verstandiger is om te doen en of je lijken moet verbergen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Check meerdere filmpjes van dat Iraq level, ze gaan er een beetje sneakend naar toe, schieten iedereen dood, laten alle lichamen liggen, en dat is door iemand van Ubi gespeeld, dus zo moet het waarschijnlijk.
Je word niet opgemerkt als je de lichamen laat liggen, en gewoon iedereen schieten, het lijkt mij een beetje klote als zulke levels er allemaal inzitten, ik wil sneaken, dat ijslevel zag er geweldig uit, die wil ik juist spelen.
Ik heb ze ook alle 3 gespeeld, en daarin heb je ook gelijk, maar lijken midden in de brandende zon laten liggen? Dat was meestal geen optie, behalve dan een mission failed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 delen gespeeld, het ligt gewoon aan het levellen wat verstandiger is om te doen en of je lijken moet verbergen.
Yup idd, maar misschien is het in de volledige versie aangepastquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb ze ook alle 3 gespeeld, en daarin heb je ook gelijk, maar lijken midden in de brandende zon laten liggen? Dat was meestal geen optie, behalve dan een mission failed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |