En zo'n discussie gaat bijna altijd gepaard met jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef BMH het volgende:
Slechte topic ooit! aka Randebielen plaza
Je zzou bijna denken dat we in het Wii-kleuterhoekje zitten idd.quote:
Tering.. dat ziet er indrukweekend uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Je zzou bijna denken dat we in het Wii-kleuterhoekje zitten idd..
Zo dan, nieuwe Alone in the Dark 5 pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ow shit, weer een poep in mn broek gamequote:Op maandag 28 augustus 2006 08:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Je zzou bijna denken dat we in het Wii-kleuterhoekje zitten idd..
Zo dan, nieuwe Alone in the Dark 5 pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk. Hij staat iig op mn wishlist nu! RE5 duurt namelijk nog wel ffquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ow shit, weer een poep in mn broek game
speelt zich ook af in NYCquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk. Hij staat iig op mn wishlist nu! RE5 duurt namelijk nog wel ff
Ja heerlijk tochquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier iemand die zn 360 premium afstandsbediening niet gebruikt? En zo ja, mag ik m dan hebben?
Het geweldigste genre wat mij betreft. Ik speel de xbox versie van SA nog steeds op mijn 360.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef Kremers het volgende:
Gaat iederen hier SR halenBen ik dan straks de enige zonder?
Ik heb het wel gezien met die GTA achtige spellen eigenlijk, GRA: SA heb ik vrij snel weer verkocht via eBay...
KABOEMMMquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ten eerste Central Park
ten tweede is dat nog steeds NYC![]()
Inderdaad jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:
Hitman uitgespeeld, wat een topper! Dat spel is echt onwijs ondergewaardeerd.
Ja die vrijheid, sfeer en spanning is gewoon super. Heb 'm nu op Expert uitgespeeld maar ga 'm zeker nog een keer op de hoogste moeilijkheidsgraad doen binnenkort.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Een van mijn favoriete games van 2006 so far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja die vrijheid, sfeer en spanning is gewoon super. Heb 'm nu op Expert uitgespeeld maar ga 'm zeker nog een keer op de hoogste moeilijkheidsgraad doen binnenkort.
Alleen dat einde he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm shockedWat vet
Vanmiddag meteen proberen.
Via http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-en.htmlquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Ipho het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1ij3.html
Hoe kun je zien of deze ook op een Pal doet?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef devv05 het volgende:
[..]![]()
I'm shockedWat vet
Vanmiddag meteen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |