Wie zegt dat ik pfeifer heb?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Juist ik zag je bericht voor de edit, wtf pfeifer krijgt iedereen ooit hoor, voordat je je aangesproken voelt op je "unieke" ziekte![]()
Ieuw nee, ook niks mis met mijn weerstand, of ja eigenlijk welquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:41 schreef Wojworshebn het volgende:
Koortslip hooguit!
Nee, ik zoen niet met huisdierenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:45 schreef Wojworshebn het volgende:
WTF kun je in godsnaam oplopen met zoenen?? Niks toch, behalve een behoorlijke starre stalker?
Of je zoent met je hond ofzo?
Dat krijg je echt niet van zoenen hoor!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, ik zoen niet met huisdieren![]()
Van alles eigenlijk: hersenvlies ontsteking, griep, verkoudheid, allerlei virussen etc. etc.
Is toch niet zo moeilijk?![]()
Wellesquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:49 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat krijg je echt niet van zoenen hoor!!![]()
Als je uberhaupt denkt aan bergbeklimmen of topschaken ben je pas loser. En dan ook nog de afkortingen imho gebruiken. Jij kan net zo goed denk ik de topic starten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef dialMforMonkey het volgende:
/care
Wat boeien die chicks nou, is toch veel meer te doen in de wereld? Ga op reis, leer bergbeklimmen, probeer een topschaker te worden. iig beter dan dit soort topics op een forum te openen.
imho
roddels!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:52 schreef Brunette het volgende:
http://www.nu.nl/news/671(...)vliesontsteking.html
Ha!![]()
Ik zeg ook niet dat je het meteen krijgt, maar de kans daarop is niet uitgesloten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
NIETUS (anders had ik alle virussen al wel gehad, maar ben bijna nooit ziek)
Neuhquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou stop maar met zoenen dan, watje!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe geloofwaardig
Je hebt je moeder toch wel eens een zoentje gegeven ?
Die is er vroeg bij! Geile hoer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
en dan makkelijk aan seks komen met je moeder![]()
je bent idd best triest, zowieso, mn nichie die heeft geloof ik nog niet gezoend, maar heeft al wel verkering!
PS: Ze is 3(en ja, dr vriendje ook 3
)
Balkenende?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |