Dan ken je niet veel mensen. Hoe komt dat? Ben je lelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:55 schreef kevin85 het volgende:
Zelfs de grootste kneus die ik ken heeft wel 1 keertje gezoend..
Ik begeef me doorgaans in andere kringen dan jij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dan ken je niet veel mensen. Hoe komt dat? Ben je lelijk?
O.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik begeef me doorgaans in andere kringen dan jij?
'Ik ken' is iets anders dan 'die ik wel eens heb gezien'.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg je World of Warcraft account op
Balkenende..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend.
En ach, macht en geld trekt ook vrouwen, dus...
In jouw geval waarschijnlijk een ongeloofelijke stoot die onder de olie&smeer onder een Leopard uitgeschoven komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Van al die miljarden vrouwen is er maar één echt de moeite waard om eens lekker op de bek te pakken
Maar ja, vind die maar eens
De eerste keer dat ik haar zag was op een treinstation, dat dan weer wel jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk een ongeloofelijke stoot die onder de olie&smeer onder een Leopard uitgeschoven komt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef Spacehamster het volgende:
Gebruik je zwakke punen en verander ze in sterke punten
[afbeelding]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
en als dat niet werkt:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
Behold, Wicca als zelfhypnosequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
bwhahaha..... sorry hoor.... bwhwahaaah.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken
huur de film never been kissed en zoek op internet een lotgenotenforum op...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend. En daar zit ik best wel mee.
Anderen komt sex etc. zo makkelijk toe.
Zelfs mijn nichtje heeft naar horen zeggen al 2 relaties achter de rug. En zij is een stuk jonger.
Mijn situatie vind ik echt spijtig.
Ik zie zelfs de meest gore grote dikke beatbox-neger met een bek waar je wel 5 pakjes kauwgum
voor nodig hebt (!) zoenen met een leuk blond meisje.
echt triest.
Ervaring ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:00 schreef Brunette het volgende:
Wees blij man!
Van zoenen word je ziek.
Serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |