quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ach jongen, meisjes tot een jaar of 18 zijn vaak nogal labiel.
Die heb je zo versierd als je tegen ze zegt dat je ze heel erg leuk vind.
Dan gaan ze giechelen, en dan geef je ze een kusje.
Maar die zijn gelukkig wél allemaal al anaal ontmaagd op hun 10e!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
in R&P wel dan? Het gros van de users daar zit met hetzelfde probleem.
TREIN TREIN TREIN TREIN!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:41 schreef cyberstalker het volgende:
ben wel benieuwd wanneer TS er nu eindelijk een einde aan maakt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef Neenetje het volgende:
Who bloody cares, geniet gewoon van je leven.
Het is anders wel een way of life.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat dus.
Je kan wel als een frusti door het leven gaan en balen omdat je nog steeds niks bereikt hebt, maar daar knappen vrouwen al helemaal op af.
Maak er gewoon het beste van. Ga reizen, zie wat van de wereld, zoek een toffe hobby, dan komt de rest écht wel vanzelf.
Maar ga niet kniezen en topics maken, zodat al even onzekere kut-pubers je verbaal af kunnen maken, want daar schiet je niks mee op.
Heeft Willem Holleeder pas op z'n 32ste een meisje gezoend?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend.
vet stoer, cool, vet hé !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Zelfs ik heb al met 7 chicks gezoend
Damn. Weet je hoe stoer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Bluh moet dat sappig... nu? Ik ga er nog van nekkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Ph@t, gurli3!1 hoe doe je da daaaaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach.. zoenen... zoenen, een topic als "nog nooit een liedje van Drs. P gehoord", dát zou pas iets schokkends zijn.
hij wou er gewoon over klagen joh...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef AxeldeM. het volgende:
Voor een vrouw vind ik het vrij stoer
Maar why the fuck post je dit in klaagbaak, krijg je hier weinig serieuze reacties op. Je kun toch beter naar R&P gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |