Tuurlijk heb ik haar gegeven, en nu krijg ik allemaal kansloze SMSjes, kan ik haar mooi afstraffen voor dat gedrag, mij zie je in ieder geval niet meerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef droks het volgende:
Een meisje nodigt je uit om bij haar te slapen en je wijst het AF?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef razzberry het volgende:
Je had kunnen neuken en je deed het niet. Homo
Vertaling voor jou.
You habi a chance dati you puti you toli in a gril ponie en you ne doe ing. You de wan boeler.
Als dit ONZ was, had ik de TT gewijzigd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Kunnen dit soort topic's voortaan niet de tag [NEG] voor neger-topic krijgen? Dan hoef ik er niet meer op te klikken.
Of je kijkt een paar posts omhoog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef john6 het volgende:
heeft ie nou geneukt of niet??
Trouwenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef MinderMutsig het volgende:
En nu zijn jullie gezellig met zijn 3-en, gaan jullie ook samenwonen trouwen?![]()
Zorg dan wel voor een deugelijk sleutelkastje zodat je in geval van nood weg kunt komen.![]()
tuuuuuuuuuuuuuuuurlijk jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef vruitig het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik haar geneukt, maar ik had ook wel iemand anders kunnen neuken als ik uit zou gaan. Vind het nogal kansloos als het zo moet, ongeveer hetzelfde als een man drugs in haar drankje gooit, misbruik maken
Dit lijkt mij een ZEER goed planquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Kunnen dit soort topic's voortaan niet de tag [NEG] voor neger-topic krijgen? Dan hoef ik er niet meer op te klikken.
Jawel! Ik ben namelijk zo kansloos dat ik zo vrouwen moet versierenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef A_L_N_F het volgende:
men, er heeft hier net een meid gepost over een kerel die haar sleutels had kwijt gemaakt!
toeval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |