wat was hun droomwapen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
Gefelisiteerd Rudy & timmenator & staticdata met die winnen van De Beta key
bij FOkgames!
ik wou hem eigenlijk winnen
Heb ik gewonnen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
bij FOkgames!
Timminator: de redeemer van unreal, lekker vanaf afstand de hele wereld doorvliegen opzoek naar een mooi slachtofferquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:50 schreef Silver_Shark het volgende:
ze kiezen mij gewoon niet he!!
alleen omdat ik het zo graag wilt he krijg ik het niet
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga suicide doen hoor als ik die beta key niet krijg
of in bf2quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Suicide noemen we in Nederland ook wel zelfmoord
BFG = Big Fucking Gun IJsmuts.
Hee Egbert, hopelijk gaat het beter met je ma?! Ik weet verder ook niks waarmee ik je kan updaten maar wil je ma iig beterschap wensen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:07 schreef egg-bird het volgende:
hey Mensen Goedendag.
Heb duidelijk HEEL wat gemist doordat men ma in t ziekenhuis ligt. maar wat is er allemaal aan de hand met die beta keys en die big fucking guns??? kan iemand me ff updaten. heb de topic al doorgelezen maar kan er niet echt duidelijke info uit halen
Is dit lollig ofzo????quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga suicide doen hoor als ik die beta key niet krijg
met die zin bedoel ik dat ik suicide doe in bf2quote:
Dat kan je zo vaak doen als je wil en niemand heeft dan last van je!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
met die zin bedoel ik dat ik suicide doe in bf2![]()
rustig maar kereltje, niks aan de hand van wat jij moet weten mbt beta key of BFGquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:07 schreef egg-bird het volgende:
hey Mensen Goedendag.
Heb duidelijk HEEL wat gemist doordat men ma in t ziekenhuis ligt. maar wat is er allemaal aan de hand met die beta keys en die big fucking guns??? kan iemand me ff updaten. heb de topic al doorgelezen maar kan er niet echt duidelijke info uit halen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Silver_Shark het volgende:
bij FOkgames!
bedankt he, voor beide gevallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef -chiel- het volgende:
Misschien niet de snelste maar al die andere doen het steeds niet http://files.bf2s.com/
Sterkte!
mag ik hem anders (A)quote:
Dus niet vragen hoe hij is, ik zal NIET antwoorden...quote:Deze Non-disclosure agreement is geen grapje en doodserieus. Het houdt simpelweg in dat je wel over BF2142 en je ervaringen mag praten op het officiele forum, waarvan ik je net de link gaf. Het bespreken van de game op een ander forum, zoals het FOK!forum mag niet. Doe je dit toch dan loop je een heel groot risico om een royale geldboete te krijgen. Doe dit dus gewoon niet!
De details van deze afspraken kun je terug vinden in NDA zelf.
Haha wat een ontzettend trieste regelsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dus niet vragen hoe hij is, ik zal NIET antwoorden...
Nou ik houd me er maar aan! Geen zin in troubles...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha wat een ontzettend trieste regels
Nee, dat is totaal niet zielig. Dit is gewoon een standaard regel. Dit maken wij dus ongeveer dagelijks mee met allerlei games.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee snap ik maar het gewoon te zielig voor woorden....Typisch EA...
heb je nog een key voor mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet zielig. Dit is gewoon een standaard regel. Dit maken wij dus ongeveer dagelijks mee met allerlei games.
Het is ook volledig begrijpelijk hoor. Stel dat de beta mensen hier gaan klagen over performance enzo, dan lezen anderen mensen dat en zometeen denken ze dat het in de final ook zo'n drama is. Praat dat nog maar eens goed met je marketing afdeling.
Dat EA gezeikis echt totaal onterecht.
Ieder z'n mening. Snap jou punt ook wel, vind alleen dat ze niet gelijk moeten gaan dreigen met hoge boetes. No hard feelingsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet zielig. Dit is gewoon een standaard regel. Dit maken wij dus ongeveer dagelijks mee met allerlei games.
Het is ook volledig begrijpelijk hoor. Stel dat de beta mensen hier gaan klagen over performance enzo, dan lezen anderen mensen dat en zometeen denken ze dat het in de final ook zo'n drama is. Praat dat nog maar eens goed met je marketing afdeling.
Tja, dat is gewoon de stok achter de deur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Snap jou punt ook wel, vind alleen dat ze niet gelijk moeten gaan dreigen met hoge boetes. No hard feelngs
kaasboerin007 at hotmail dot comquote:
Whahaha geniaal mailadresquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kaasboerin007 at hotmail dot com
jij hebt gewoon gelukquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef Timminater het volgende:
heb ook gewonnen, gast uit me klas zei het vanochtend
en nu maar eens testen
wou eerst kaasboerininnentje doenquote:
Ik heb een aantal EA producten gekocht en ik vind dat er teveel mankementen aan zitten om de prijs te rechtvaardigen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Fliepke het volgende:
Als het spel bij 1 van jullie niet goed doet.. dan kun je me altijd mailenquote:In order to play the game at the recommended resolution, detail and performance levels, your computer should match or exceed the following specifications:
Operating system: Windows XP with latest service pack installed
DirectX 9.0c February 2006 edition (included)
CPU: 3.0 Ghz
RAM: 1.5 Gb
Video Card: 256Mb DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above.
Hard Drive space: 1.8Gb of space is required to install the game
Internet connection: 512Mb Cable/DSL connection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |