hoezzo je kompjoeter verhuizen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:57 schreef IJsmuts het volgende:
Gefeliciteerd EikelDat het maar een mooie dag mag worden waarop veel gezopen en gevroten gaat worden!
Morguh ook![]()
Zo werken, eerst mn kompjoeter maar verhuizen en naar school om wat boekjes te kopenDie shit gaat dus ook weer beginnen
![]()
Oftewel, 1 oktober werken de stats van BF2 niet meer en krijgt IEDEREEN alle unlocks... Nou dat waren dan leuke tijden met BF2, geen ribbons meer etc...quote:‹2:35pm› <king0rism> EA's agreement with Gamespy ends on October 1, and as EA will use their own EA membership service to log player records for BF2142, the BF2 gamespy service will terminate on this date, meaning all current BF2 ranked players will lose all playing records.
‹2:35pm› <king0rism> The final BF2 patch release will be a new 1.4b patch, which will remove the log in screen function but as a small bonus will allow all bf2 players to have all unlock weapons ingame, hardly much reward for the hard work put in by the legions of let down bf2 fans.
This is hot news and hundreds of people in IRC are enraged.
I will post more news on this as i get it.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:25 schreef -chiel- het volgende:
Dank allen!
@ Frank; ik heb een leeftijd bereikt dat je er niet meer met goed fatsoen naar kan vragen!![]()
Volgens mij gaan we nu de 15de naar Utrecht...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
@ IJSMUTS:
Mijn complimenten voor je groepsreply .. omdat het je zoveel moeite heeft gekost zal ik niet bijdehand gaan lopen doen dat er een foutje in zit!![]()
Het merk van die koffiesiroop is Douwe Egberts! En ik heb hem bij de Makro gekocht omdat ik hem bij een gewone supermarkt niet kon vinden. Maar ik heb ook maar in 1 lokaal supermarktje gekeken dus![]()
Die meeting MAG er inderdaad komen .. 9 September bijvoorbeeld ... Maar behalve jij heeft niemand gereageerd! Ik weet dat Frank niet kan maar heeft niemand zin een gezellig avondje? Gewoon een spontane opzet, niks bijzonders .. gezellig vooral! ????
Als niemand wil omdat ze de 23ste hier ook al zijn na de jubileumdag, dan mag je ook alleen komen hoor
Ja dat is de adminmeeting .. dit gaat dus over een zuip/gezelligheidsmeet!!! Op 9 September!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we nu de 15de naar Utrecht...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]zoiets verwachtte ik al
Ik hou het maar op 30 dan
zoepn en gezellig doen.. ik heb wel interessequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja dat is de adminmeeting .. dit gaat dus over een zuip/gezelligheidsmeet!!! Op 9 September!
WIE O WIE LIJKT DAT WAT?
Lijkt mij heel gezellig maar heb dan eigenlijk 90's Party....twijfels twijfels!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja dat is de adminmeeting .. dit gaat dus over een zuip/gezelligheidsmeet!!! Op 9 September!
WIE O WIE LIJKT DAT WAT?
Sja .. je moet kijken wat je het leukst vind en het minst vaak voorkomt! Tis leuk als je erbij bent .. je hoort erbij maar als je al kaartjes hebt enz of als je er maar 1 of 2 keer per jaar heen kan dan zou ik het wel weten als ik jou was! Bof bestaat erna ook nog! Kiek maar!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel gezellig maar heb dan eigenlijk 90's Party....twijfels twijfels!
Oftewel, 1 oktober werken de stats van BF2 niet meer en krijgt IEDEREEN alle unlocks... Nou dat waren dan leuke tijden met BF2, geen ribbons meer etc...quote:‹2:35pm› <king0rism> EA's agreement with Gamespy ends on October 1, and as EA will use their own EA membership service to log player records for BF2142, the BF2 gamespy service will terminate on this date, meaning all current BF2 ranked players will lose all playing records.
‹2:35pm› <king0rism> The final BF2 patch release will be a new 1.4b patch, which will remove the log in screen function but as a small bonus will allow all bf2 players to have all unlock weapons ingame, hardly much reward for the hard work put in by the legions of let down bf2 fans.
This is hot news and hundreds of people in IRC are enraged.
I will post more news on this as i get it.
IJsschots gaat bacardi drinken!! Ook goed?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mail komt er zo aan.
Kaartje is geen probleem want ik werk in die discotheek en kan altijd gratis naar binnenIk denk er nog even over na
Als Kevin komt en Bacardi gaat drinken kom ik zoiezo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |