quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:55 schreef BattleLies het volgende:[..]
Je bent wel een beetje
lees: heeeeeel veel koffieverslaafd! Drie bakkies in een uur! Of kwam dat door mijn overheerlijke koffie?
mmm, vond het een beetje aso om gelijk een krat bier weg te tikken, maar nu we elkaar kennen, ga ik dat volgende keer zeker doen, dus zet dat senseo-ding maar op zolder
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef Mr_Baus het volgende:<tweaker pimp mode>
IJsmuts, die 3dmark scores moeten veel beter kunnen man!
check mijn scores
respectievelijk 3dmark03, 3dmark05, én 3dmark06 welke het echte potentieel van de hedendaagse kaarten test.
Ik sta ook al ruim een jaartje op nummer 1 in de pcmark03 challenge van het computer-totaal forum
Je moet tweaken man!
</tweaker pimp mode>
wat ben je ook een nerd baus!! ik heb gister die stroomstekker in mn kaart geplugged en haalde 16,100 op 3d03. ben nu 06 aant draaien en hij is bezig met de cpu test, 0fps
![]()
die is echt rete zwaar, zal zo ff de score posten, maar verwacht er niet veel van
maar zal de boel wel ff tweaken en je van de no. uno plek pwnen
haha pwn!! 3.788 3Dmarks06
SM2.0 score 1.807
HDR/SM3.0 score 1.802
CPU score 794
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Dat was wel erg lekker hoor. Lekker knus bij Jorrit op z'n luchtbed
![]()
Met vijf man op een kamertje van 2x3
![]()
Je hebt wat gemist
Tot de volgende meet man
![]()
tot de volgende meet jongen
![]()
wil ik wel naast je liggen
quote:
avond
quote:
ik wil wel, maar mn verbinding niet
![]()
heb net ook dat ipconfig renew etc gedaan, maar kom niet op inet, snap er geen reet van.
iemand hulp?quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef jpjedi het volgende:[..]
zover ben ik nog niet maar zullen we een compootje houden op bof forum met tweaks??
hehe JP nerd
![]()
helemaal aant tweaken geslagen, incl. waterkoeling
![]()
dat vind ik ook wel wat, maar het idee dat er een leiding springt en mn kast een aquarium wordt
maar ik ga wel ff mee tweaken, vind het ook wel grappig, zal zo die pcmark eens opzoeken, ken je die? (de systeem test proggie van 3Dmark), zal je wel op de hoogte houden in je tweakertopic
quote:
begin jij nu ook al te joehoeen??!!, HOMO!!
quote:
verdomme, ik wil ook POE spelen
![]()
zo te lezen is iedereen er nogal entoesjast over. heb hem al dik binnen, maar zonder inetverbinding.......en op deze 2mhz dellplank draaitie vast niet
spelen jullie hem nu ook vaak met zn allen of is het lonewolfen geblazen?
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:34 schreef BattleLies het volgende:[..]
Aaah Arme jij! Wil je een lekker warme ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ik dacht "ik ga nog maar es op dr bommetje staan" staat er gewoon iets liefs
je koffie was lekker hoor, vooral die siroop, welk merk was dat ook al weer? ga ik het ook even halen en zwijmelend terugdenken aan die heerlijke regenachtige midddag achter in augustus
quote:
HAHA
![]()
nu nog wat meer heer op zn bolletje ent is net alsof ik in de spiegel kijk
quote:
niet mn kippenhok he
![]()
die is net nieuw en moet schoonblijven voor de volgende meet, lekker tussen FJD en Adje in
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 06:25 schreef escape_nl het volgende:- auto ip/dns laten verkrijgen, weet niet waar hij nu op staat.
- modem/router reset
- helemaal niets, dan cmd------ipconfig-------niets------ipconfig/renew
werkt niet
![]()
nu ga ik je dus niet pijpen
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:Hee Jongens! Er was een plan om voor de 23ste sept nog een 'zuip/gezelligheids'-meeting te organiseren. Nu heb ik begrepen dat de admins een vergadering hebben 8 of 9 sept dus die data vallen al af ... hebben jullie voor keur voor een andere dag?
WAAROM WORDT DIT BRILJANTE PLAN NIET VERDER UITGEWERKT?!
![]()
iedereen is maar onzin aant spammen en de echt belanrijke zaken worden vergeten
dus flikkers, ga hier eens op in!!! en kom met suggesties!!!
nou, de rest is gecovered in mn daily spam
![]()
@FJD, respect voor je groepsreplies, wat een takkewerk zeg, eens maar nooit weer
EN NU WIL IK HULP MET MN INET VERBINDING GVD!!! WAT MOET IK DOEN OM DE BOEL AAN DE PRAAT TE KRIJGEN??? IK WIL OOK POE SPELEN