quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:59 schreef Henny_Huisman het volgende:
wtf bbq?
Er kwam dus een nieuwe jongen aan? En jij ging vervolgens samen met die knul naar de wc, en nu heb je last van je aars?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
Broek omhoog gedaan en ging weer lopen om.. En toen kwam er gewoon een nieuwe jongen aan!
Ik weer naar de wc en daar begon het hele proces weer opnieuw.
M'n aars voelt aan alsof God himself me een rectale toegift heeft gegeven![]()
Scheer je weg, rekel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:10 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Er kwam dus een nieuwe jongen aan? En jij ging vervolgens naar de wc, en nu heb je last van je aars?![]()
Nein. Deze heb ik na dit drama zitten freestylen.quote:
Ja maar soms weet je al meteen dat het niet gaat lukken, al lees je de bijbel uit..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:14 schreef Luiaerdt het volgende:
je moet ook de tijd nemen om te poepen. boekje erbij
relax.
Alleen in de winter he!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:15 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik koop dan altijd pampers, dan kan je het lekker laten lopen en het is dan ook nog lekker warm
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
En dit gebeurt er dan door die uitsmeerafrikanen. Al dat papier veroorzaakt chaos en crisis![]()
[afbeelding]
![]()
Drollen op sterk water zetten lijkt me ook best geinigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Henny_Huisman het volgende:
Maar hoe zit het nou precies met die flessen?
Die komen in je OP niet meer aan de orde.
[afbeelding]
Godverdomme jongens, ik ben net wakker met een hele vieze kater...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
En dit gebeurt er dan door die uitsmeerafrikanen. Al dat papier veroorzaakt chaos en crisis![]()
[afbeelding]
![]()
Dat poept ook altijd wel makkelijk, als je flink veel pils achter de kiezen hebtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Godverdomme jongens, ik ben net wakker met een hele vieze kater...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat poept ook altijd wel makkelijk, als je flink veel pils achter de kiezen hebt![]()
Ah, dat doet me denken aan dat topic over dronken of met een kater tegelijkertijd poepen en kotsenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]*Pruttelpruttel, FLATS! GLOEP! Pruttelpruttel, aaaaaaahhhh!*
Nooit gehad, maar wel die twijfel als je binnenkomt gevoeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, dat doet me denken aan dat topic over dronken of met een kater tegelijkertijd poepen en kotsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |