Toen ik in de 2de zat had ik altijd me brood in me voorvakje, elke dag deed ik het er weer in en in de pauze at ik het op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef benchMarc het volgende:
Weet je wat pas goor is? Een broodtrommel vol met brood wat je heel de zomervakantie hebt laten liggen. Moet je dat eens open doenDe pof vliegt eruit.
Voelt wel lekker warm trouwens.
Als je m nou de volgende keer ook buiten openmaakt..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:42 schreef brood_korst het volgende:
Doos is nu lekker naar buiten getiefd![]()
![]()
![]()
KANKER BROOD_KORST!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:32 schreef brood_korst het volgende:
Poep is lekker![]()
Beetje jus erbij, in de blender goed fijnmalen en lekker opslurpen met een rietje
Hmmmm
ik wou dat je m'n broertje wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:28 schreef brood_korst het volgende:
een persoon wie bulkt van het geld![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef benchMarc het volgende:
Weet je wat pas goor is? Een broodtrommel vol met brood wat je heel de zomervakantie hebt laten liggen. Moet je dat eens open doenDe pof vliegt eruit.
Voelt wel lekker warm trouwens.
zo;n spindel van 100 stukkers, en dan in de deksel ruikenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Neej gek, de geur die van een spindel cd's afkomtgruwelijk vies !
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:23 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
zo;n spindel van 100 stukkers, en dan in de deksel ruiken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |