Ja is erg stoer iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, net alsof jij zo stoer durft te doen.
Mag ik een piekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:04 schreef Ricky_ het volgende:
Mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus. Komt er een junkie naar je toe voor een euro. Euro! Keenker. Kankerjunkies op het centraal. De enige vette plek op het centraal is de fokking pizzahut.
Fok jou man, Ik verkoop je moeder crack, stomme slet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:04 schreef Ricky_ het volgende:
Mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus. Komt er een junkie naar je toe voor een euro. Euro! Keenker. Kankerjunkies op het centraal. De enige vette plek op het centraal is de fokking pizzahut.
mwhehehehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Jett het volgende:
Even een mooiere situatie inschetsen:
bedelaar: Meneer, mag ik u iets vragen?
TS: abernaturlich mien jeung.
bedelaar: Heeft een een euro?
TS: Ja, die heb ik. * geeft de euro aan de bedelaar *.
*ts gaat springen en stampen op de bedelaar*
bedelaar: MIJN LICHAAM WAT DOE JE
ts: ja ik heb m toch gekocht!1!ONE!:D
:d:dd!:1;1 :d
Ik geef altijd sigaretten aan zwervers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:08 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
mwhehehehe
ja of gaat die vragen om een peuk
In ieder geval centraal is een baas, Piovan is een baas, baksteen is een baas, highest rocker is een baas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Fok jou man, Ik verkoop je moeder crack, stomme slet.
Goed nummerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
In ieder geval centraal is een baas, Piovan is een baas, baksteen is een baas, highest rocker is een baas.
Kénker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |