Dat is Tijn, broertje van de homo.. Tijn is coolquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Terreros85 het volgende:
Wie is Anal+ eigenlijk. Is dat die homo?
De Bewoners van BB6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is de kasthomo. Zijn broer is er al láng uit, en een stuk beter te pruimen daarom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Terreros85 het volgende:
degene die het hardste schreeuwenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NeeDat is de broer van de homo die beweert absoluut geen homo te zijn.
Dat is Tijn, broertje van de homo.. Tijn spoort niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:08 schreef rubstar het volgende:
[..]
Dat is Tijn, broertje van de homo.. Tijn is cool
Uhuh, Tijn houdt niet zo van (gepraat over) tieten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:06 schreef arneaux het volgende:!
Tijn midden in een gesprek over de tiet van een zus :"He zullen we vanavond appeltaart bakken?".
En daarom is ie coolquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Tijn, broertje van de homo.. Tijn spoort niet.
Tijn werkt ook niet bij de NS, dus dat maakt gelukkig niet uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Tijn, broertje van de homo.. Tijn spoort niet.
Ze denken dat het rond 13.00 isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Egbert: ,,Ik ga vanmiddag nog wel ff een tukkie doen''
volgens mij zijn ze echt gedesorienteerd![]()
Ik schaam me voor je humor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:11 schreef Debbus het volgende:
[..]
Tijn werkt ook niet bij de NS, dus dat maakt gelukkig niet uit.
Tijn is ook de eerste jongen die ik heb horen zeggen dat hij zoenende meiden niet leuk vindt om naar te kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Tijn houdt niet zo van (gepraat over) tieten.![]()
Het zou me niet verbazen als de coming out van Tijn een van de geheimen is die BB nog in petto heeft..
Tuinstoelen hoeven natuurlijk niet persé in de tuin te staan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Egbert schrok ook een beetje van het 'heftiger dan ooit'. Och, Egbert...als je BB kent dan weet je dat ze dat vorig jaar ook al riepen. En dat viel ook mee.
In het regelboek staat trouwens dat je de tuinstoelen mag verzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |