quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Janine heeft het over 'wat een goed begin van de dag...god damn.' 'Het maakt niet uit wat ik doe, er is altijd wat en hij moet ophouden!'Wat een overdreven tering trut.
Het zij je vergeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
ok... sorry![]()
Ik heb net gewerkt... mijn hersenen werken op dit moment nog maar voor 10% max... en het lezen van berichtjes én kijken naar streams tegelijk vergt al veel hersenactiviteit![]()
dat zou mooi zijn ja.. ik wil haar wel is echt ff zien ontploffen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef Debbus het volgende:
Als Tijn slim is geeft ie Janine het laatste zetje
Ze zegt nu dat haar moeder trots op haar zou zijn omdat ze zo gereageerd heeftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Janine nou weer opgefokt...slaat echt nergens op...Meid je zit er nou eenmaal met 15 man, wereld draait niet om jou!
En volgens mij kan Tijn in zo'n geval een rustige koele kikker blijven en dan Janine tieren en krijsenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:38 schreef rubstar het volgende:
dat zou mooi zijn ja.. ik wil haar wel is echt ff zien ontploffen..
Daarom vind ik Tijn ook zo lachen, hij kan dingen zo droog brengenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En volgens mij kan Tijn in zo'n geval een rustige koele kikker blijven en dan Janine tieren en krijsen
je weet ook dat je dan de mooiste opmerkingen van Tijn krijgt te horen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En volgens mij kan Tijn in zo'n geval een rustige koele kikker blijven en dan Janine tieren en krijsen
Dat denk ik ook wel inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op die manier weet Janine onmiddelijk Janine weer tot het middelpunt te maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Janine heeft het over 'wat een goed begin van de dag...god damn.' 'Het maakt niet uit wat ik doe, er is altijd wat en hij moet ophouden!'Wat een overdreven tering trut.
Snap ik wel. Iedereen eet maar wanneer ie wil zonder op anderen te wachten en niemand weet of het ontbijt of lunch of brunch is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:39 schreef arneaux het volgende:
Zusje :"Ik raak een beetje in de war van het eten en drinken enzoooo."
Ik zou ook niet 4 uur gaan zitten wachten op andere mensen die in bed liggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snap ik wel. Iedereen eet maar wanneer ie wil zonder op anderen te wachten en niemand weet of het ontbijt of lunch of brunch is.
Misschien een ideetje voor een pollquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet lang meer, heb wel zin in wat actie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |