boeken zijn verbodenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
Zijn boeken eigenlijk verboden? Ik zou een hele stapel boeken die ik altijd al had willen lezen het huis in meenemen.
Ik zou het niet weten. Ik kom niet in treinenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom kwam er gisteren een niet-conducteur in een rood jasje vragen oftie mocht zien wat voor vervoersbewijs ik had?
Laten we het hopen!!quote:
Dan zou ik dat hier niet zeggen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
Opa, dus vroeger, dus oorlog, dus joden. Treinen. Ach.
Sorry, vergetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen PI?![]()
Nou Scan, bedankt voor deze les. Ik dacht inderdaad dat er alléén maar conducteurs bij de NS werkten.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dan zou ik dat hier niet zeggen hoor![]()
En Janine reageert opgefokt alsof hij haar persoonlijk aanvalt op iets wat onzin is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Debbus het volgende:
Wat nou, dat die jongen een beetje zuinig is op de spullen...
Heb je ze gemist ?quote:
Ach, en die tuin komt toch wel dus daar maak ik me niet druk om. Zei Hilde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen voelt zich ook wat ontheemd al. Marcel: Ja, dit wordt ook versterkt door het gebrek aan een tuin.... Ook Marlies mist het erg. Hilde mist het echt niet.
gewoon een raar onzeker mens.. kan totaal niets hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Janine reageert opgefokt alsof hij haar persoonlijk aanvalt op iets wat onzin is...
Ze denkt echt dat ze zelf geweldig isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Janine heeft het over 'wat een goed begin van de dag...god damn.' 'Het maakt niet uit wat ik doe, er is altijd wat en hij moet ophouden!'Wat een overdreven tering trut.
ok... sorryquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Duh. Ik zeg toch ook dat een ongelukkige uitspraak is, niet dát het zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |