Grappig dat mensen automatisch denken dat je conducteur bent als je bij NS werkt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen conducteurtje, maar er zit dan in ieder geval wat meer gelaagdheid in dan in alleen de wel érg simpele spoor(t)-woordspeling.![]()
Ja alleen bij BB1 mocht het welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:27 schreef Isabeau het volgende:
In BB 1 waren er trouwens wel boeken. Ik herinner Bart met zijn Shakespeare verzameling![]()
True that.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:27 schreef LuQas het volgende:
[..]
Tsja, je weet het niet. Het is nu niet bepaald de intelligentsia van Nederland die in het huis zit. Ik kan me herinneren dat Bart in BB1 In de ban van de Ring mee het huis in had.
Absoluut niet nee. Het verwondert me dat hij nog even bij de politie heeft gezeten. Hoewel... eigenlijk verwondert me dat niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:23 schreef Gert het volgende:
Nee, met zo'n accent moet je extra je best doen om te bewijzen dat je slimmer bent dan een deurkruk. Helaas is dat Tijn vooralsnog niet gelukt.
mijn streams staan soms ook ff vast.. irritantquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:28 schreef Kinga het volgende:
JEZUS, Janine stond net vol voor de camera, en me streams haperen weer lekker, schrok me werkelijk kapot, dacht WAT IS DAT?!
Waarom kwam er gisteren een niet-conducteur in een rood jasje vragen oftie mocht zien wat voor vervoersbewijs ik had?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig dat mensen automatisch denken dat je conducteur bent als je bij NS werkt.
Is een vrij groot bedrijf hoor. NS draait niet met conducteurs alleen.
Mijn opa werkte bij het goederenspoor... dus ook geen conducteur!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig dat mensen automatisch denken dat je conducteur bent als je bij NS werkt.
Geen PI?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind t een beetje een ongelukkige uitspraak.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Mijn opa werkte bij het goederenspoor... dus ook geen conducteur!![]()
Vind het ook zeker tijd voor wat actie.. dit is wel slaap verwekkendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:30 schreef Debbus het volgende:
Ik zeg: Tijd voor de telefoon.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t een beetje een ongelukkige uitspraak.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t een beetje een ongelukkige uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |