abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41358369
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef maniack28 het volgende:

[..]

De eerste was beter Ik pas het wel aan... nu geen zin meer, vanavond krijg je de goeie versie
Je mag hem ook zo geven hoor Heb een beetje rondgekeken, en deze cover is wel een stuk beter dan de covers die ik gezien heb
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:14 #202
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41358401
Duh... ik ben een kunstzinnig persoon
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_41358451
Welke wordt het
Children of the night. What music they make.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:43:55 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41358585
Deze:

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:44:32 #205
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41358599
Met een achterkant dus.. mjah.. die kan je er niet bij plakken

Zal ik de single ook maar doen?
pi_41358663
Als je toch bezig bent
En dan gelijk ons logo ook
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:54:41 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41359045

?

Ben ff eten btw
pi_41359127
Die ziet er prima uit, allen dat E.Recordingslogo vind ik een beetje verkeerd staan
pi_41359593
wow, die is vet!!

dat logo hoeft er voor mij niet op hoor, was eigenlijk maar als grapje bedoelt... ik vind het zelf wel realistisch uitzien, zo'n logo op de hoes, op de echte excelsior-platen staat het ook rechtsboven in de hoek
Spread your love like a fever!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:13:27 #210
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41359792
Dan halen we bij deze het logo weg

De rest doe ik later
pi_41360737
pi_41364415
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:
Dan halen we bij deze het logo weg

[afbeelding]

De rest doe ik later

Moet ik ze allbei toevoegen of wou je er nog wat aan veranderen?
pi_41365041
hoe kom je in hemelsnaam aan geld? ik doe nu busking maar dat levert niet zoveel op en ik wil graag een boek kopen om leren gitaar te spelen en een acoustische gitaar kopen maar beiden is zowat rond de 2000+ Euro en ik verdien maar 30+ Euro per keer? en salarisje is 900 dollar per week :| iemand tips??
.mwep
pi_41365290
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef got.rice het volgende:
hoe kom je in hemelsnaam aan geld? ik doe nu busking maar dat levert niet zoveel op en ik wil graag een boek kopen om leren gitaar te spelen en een acoustische gitaar kopen maar beiden is zowat rond de 2000+ Euro en ik verdien maar 30+ Euro per keer? en salarisje is 900 dollar per week :| iemand tips??
Shows geven, als je je shows een beetje plant (liefst een week van tevoren) kan je daar veel geld mee verdienen. (Ook maar eens show per week geven)
Busken verdien je inderdaad niet zo heel veel mee, maar als je 2 weken je salaris afwacht en een paar keer buskt, en shows geeft (en dan later geld verschuift van de artiest -> character) zit je zo aan 2000 euro..
pi_41365418
tsja ik ben dus ook net begonnen en herken het probleem, het zal verzelf wel beter worden.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_41365526
Net begonnen? Band nodig?
.mwep
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:57:43 #217
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41366838
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef Sautor het volgende:

[..]

Moet ik ze allbei toevoegen of wou je er nog wat aan veranderen?
Je mag ze toevoegen
pi_41367744
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef Sautor het volgende:

[..]

Shows geven, als je je shows een beetje plant (liefst een week van tevoren) kan je daar veel geld mee verdienen. (Ook maar eens show per week geven)
Busken verdien je inderdaad niet zo heel veel mee, maar als je 2 weken je salaris afwacht en een paar keer buskt, en shows geeft (en dan later geld verschuift van de artiest -> character) zit je zo aan 2000 euro..
handig! maar in feite zit het grote geld dus in shows? en wat is het verschil tussen een jam en een show?
.mwep
pi_41367856
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je mag ze toevoegen
Done

Ik ga denk ik na de jamsessie vanavond, dus morgen al naar parijs..Dan kan ik daar alvast een beetje met de media praten enzo, in amsterdam heeft het niet zo heel veel zin, in parijs denk ik wel...
Als jullie ook meekomen, dan kunnen we daar ook nog wat jammen, en jullie (robbie in ieder geval) heeft in parijs een huisje dus over een hotel hoeven we ons niet druk te maken
pi_41367967
Jam is gewoon je nummer oefenen. Daarvoor moet je naar een jam-studio gaan in je stad, en je moet een bedrag betalen om daar te mogen jammen. Door jammen kan je de nummers beter spelen en krijg je meer waardering in je shows.

Shows moet je boeken bij een club, je kan ook worden uitgenodigd door clubs. Als een show is geboekt kan je instellen welke nummers je gaat spelen en wat je allemaal tussen de nummers doet, bv je instrument kapot slaan of praten met het publiek. Een goede maat is dat je 1x per week een show regelt in je stad, uiteraard kan je naar andere steden gaan (liften, met je eigen busje of met het vliegtuig) en daar shows doen. Door shows raak je bekend en zal je meer cd's verkopen als je een single/album hebt uitgebracht.
pi_41367995
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef Sautor het volgende:

[..]

Done

Als jullie ook meekomen, dan kunnen we daar ook nog wat jammen, en jullie (robbie in ieder geval) heeft in parijs een huisje dus over een hotel hoeven we ons niet druk te maken
Max heeft ook een huisje hoor

edit
Heb net een ticket gekocht, ik ga 3 september weg naar Parijs.
pi_41368034
zo, onze nieuwe tourschema is bekend gemaakt... de start is met fokpop!!
jullie zijn overigens welkom om mee te reizen, ik heb ontdekt dat als je mij followt je automatisch met ons meelift in de bus...

onze nieuwe tour en cd gaat heten:

[ Bericht 17% gewijzigd door BlackRebel op 31-08-2006 17:43:32 ]
Spread your love like a fever!
pi_41368097
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:27 schreef got.rice het volgende:

[..]

handig! maar in feite zit het grote geld dus in shows? en wat is het verschil tussen een jam en een show?
Jammen is je nummer oefenen in feite, en een show is een optreden voor publiek. Met optredens krijg je fame, en naar mate je bekender wordt komen er meer mensen..Als je ongeveer 100 mensen trekt voor een optreden verdien je zo'n 500 euro (als ticketprijs 10 euro is). Dus als je je concert een week van te voren plant, langer mag natuurlijk altijd, korter niet, zullen mensen meer tijd hebben om een kaartje te komen en zullen er dus meer komen.
Het geld zit niet in de shows, voor een beginnende artiest wel ja. Later, als je singles / albums produceert / op de radio komt etc, dat zal veeel meer geld opleveren dan een optreden. Maar dat is een hele lange weg

edit: wat dehovenier dus ook ongeveer zegt
pi_41368130
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:39 schreef Sautor het volgende:

[..]

Jammen is je nummer oefenen in feite, en een show is een optreden voor publiek. Met optredens krijg je fame, en naar mate je bekender wordt komen er meer mensen..Als je ongeveer 100 mensen trekt voor een optreden verdien je zo'n 500 euro (als ticketprijs 10 euro is). Dus als je je concert een week van te voren plant, langer mag natuurlijk altijd, korter niet, zullen mensen meer tijd hebben om een kaartje te komen en zullen er dus meer komen.
Het geld zit niet in de shows, voor een beginnende artiest wel ja. Later, als je singles / albums produceert / op de radio komt etc, dat zal veeel meer geld opleveren dan een optreden. Maar dat is een hele lange weg
Dat zei ik

Ik heb nu 4 sterren Basic Fashion
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:42:25 #225
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_41368189
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef BlackRebel het volgende:
zo, onze nieuwe tourschema is bekend gemaakt... de start is met fokpop!!
jullie zijn overigens welkom om mee te reizen, ik heb ontdekt dat als je mij followt je automatisch met ons meelift in de bus...
Dames, wat doen wij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')