Voor 1 concert?...Das klote danquote:Op maandag 4 september 2006 16:49 schreef BlackRebel het volgende:
ja, dat blijft wel effe staan volgens mij... maar niet al te lang.. het geldt voor een concert..
Nouja, hopen dus dat het goedkomt, en anders heb ik een wijze les geleerdquote:You cannot change the ambition level to this
quote:saludos
gracias por contratarme, espero realizar bien mi trabajo, si me puede decir como puedo merjorar le estaraia muy agradecido, y que habilidades tengo que aumentar etc etc, hasta luego.
R. Debaig?quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Krijg ik een berichtje:
[..]![]()
Overigens is hij net een werknemer geworden van Excelsior Recordings. Ik ben CEO van dat, dus ik denk dat hij een loonsverhoging wil ofzo
quote:saludos
hola, soy nuevo por aki, toy buscando nuevos amigos, te apetece?
thanx, moet ik die ook nog afsteken of dat niet? en zo ja morgen of overmorgen?quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef maniack28 het volgende:
@Komrad, ik heb je een small set of fireworks gegeven ivm oud en nieuw morgenavond... krijg je een moodboost
Gaat vanzelfquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
thanx, moet ik die ook nog afsteken of dat niet? en zo ja morgen of overmorgen?
ah, mijn bandleader heb t nu ook, lekker voor hem! Ik hoop dat ie cholera krijgt ook nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:51 schreef maniack28 het volgende:
Affected by: Flu
Wat moek ook alweer doen?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, weer een Skill die 5 sterren heeft: Basic Showmanship!
edit: Nog meer goed nieuws: Het fok!pop concert kan ook geboost wordenquote:Performed my first decent concert
Ons eerste decent concertquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef Sautor het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook iets te vieren, alweer een mijlpaal:
[..]
edit: Nog meer goed nieuws: Het fok!pop concert kan ook geboost wordenIk weet niet of het vorige concert geboost is, maar voor fok!pop zitten we goed..
Overigens heb ik 4* en hovenier/maniack maar 2* bij het laatste concert
Komt omdat jij én de bas speelt én zingt, de sterren worden bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:56 schreef Sautor het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook iets te vieren, alweer een mijlpaal:
[..]
edit: Nog meer goed nieuws: Het fok!pop concert kan ook geboost wordenIk weet niet of het vorige concert geboost is, maar voor fok!pop zitten we goed..
Overigens heb ik 4* en hovenier/maniack maar 2* bij het laatste concert
quote:Op woensdag 6 september 2006 07:28 schreef daeri het volgende:
Pfffff eindelijk n manier om van mn ex af te komen zonder aan hem te vragen of ik bandleader mag worden en m dan te kicken.
Ik ben er achter gekomen dat ie 2 accounts heeft, de sukkel
Ik kon je nieuwe parfum niet weerstaanquote:Op woensdag 6 september 2006 15:29 schreef maniack28 het volgende:
Robbie heeft nu ook fludie sukkel kwam interacten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |