come to the light brother!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:09 schreef SuperwormJim het volgende:
schandalig
doen ze dat bij 538?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
zijn er al tieten gepost?
Radio 538 is een onderdeel van Talpa radioquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef freak1 het volgende:
[..]
doen ze dat bij 538?
tis geen talpa he
loontjah@loontjah.nl ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
niet van het onderwerp afwijken.... tieten!!!!
![]()
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:28 schreef brood_korst het volgende:
wat een lelijke grafhoer is kloontjeIk zou me olifant er nog van af schoppen
godverdomme, hoe lang ben jij al vrijgezel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen![]()
Loontjah ziet er lief uit![]()
Loontjah wil je een date met me?
ziet er lief... uit ??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen![]()
Loontjah ziet er lief uit![]()
Loontjah wil je een date met me?
dikke pad is 't.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ziet er lief... uit ??
WHAHAHA
Kijk die fototjes van "Looonajtaaaaa" op die site dan van der, staat ze elke keer met der bek open alsof een of andere kwijl josti, het viel me nog op dat er geen slier kwijl uit der smoel hangt.
Jostiwijf
Ik denk niet dat dat gaat lukken, haar kat houdt vast niet zo van jouw blindegeleidehond...quote:
Dan mail je haar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:55 schreef oor het volgende:
[..]
ik wil dat liever niet via radio 538
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |