Doom valt in de categorie "niet enge zogenaamd spannende films"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef RTB het volgende:
Ik vond Alone in the Dark en House of the Dead toch echt veel verschrikkelijkere films.
Of die ene met die vrouw die een vampier ofzo was met haar gebit in haar oksel. Ik had echt de neiging mijn ogen eruit te krabben toen.
Hoelang deed je daarover om dit te typen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
QuTt F| |_ |\/| Sw@¡¡
K03SzssSZ $|< | P p Y
Niet lang, Ik 1337 skillzz0rz hebben weet je wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:34 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hoelang deed je daarover om dit te typen?
Ahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet lang, Ik 1337 skillzz0rz hebben weet je wel.
Een interactieve audiovisule computergame om precies te zijn...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:42 schreef menesis het volgende:
das toch een spel...?
die maakten zo'n teringgoor geluid als je ze kapot schoot.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:44 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik vond die vliegende gehaktballen altijd wel tof!
Die babyengeltjes ofzo waren engquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
die maakten zo'n teringgoor geluid als je ze kapot schoot.![]()
ja idd, daar kon ik ook niet tegen hoor. ik kan zeer slecht tegen baby's/kleine kinderen en poppen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die babyengeltjes ofzo waren eng![]()
Maar gelukkig kun je pwnthepwn geven met de chainsawquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:58 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja idd, daar kon ik ook niet tegen hoor. ik kan zeer slecht tegen baby's/kleine kinderen en poppen.![]()
die film is vetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:58 schreef Sala-adin het volgende:
A sound of thunder
Dat was pas een kanker film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |