quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:15 schreef tnimble het volgende:Als je de plinten eerst plaats is dat het mooiste. Door de plinten afteplakken met afplakband en karton krijg je er geen beschadigingen kassen of vlekken op.
Als je eerst ander hout er op zet en dan pas de echte plinten kun je hebben dat je tijdens het verwijderen het pleisterwerk beschadigt. Kan wel maar is even goed opletten en secuur terug plaatsen.
Achteraf plaatsen en dan met een acrylaatkit afwerken kan ook maar wordt niet zo erg mooi.
Met dat laatste ben ik het niet met je eens Tnimble. Zelf zijn bij de casa eerst de muren volledig gestuct(vlak) en pas daarna heb ik de plinten bevestigd(slagspijkertjes) de bovenkant van de plinten behandeld met acrylkit en netjes afgekit. de rand onder de plinten welke op de tgels rust heb ik met siliconen laten vullen. Is heel erg mooi geworden, strak maar ook niet weer te strak pas prima in het geheel naar mijn idee.
FF kijken of ik nog iets online heb staan :
Niet echt deftig in detail, volgende week zal ik wel ff een meer detail foto ervan maken maar naar mijn idee ziet t er best netjes uit: