Gelukkig stinkt een plateau-plee niet (Y)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:54 schreef wobbel het volgende:
Welke gehandicapte bosmongool heeft ooit de plonsplee uitgevonden![]()
Heb je zin om lekker potje te schijten, ga je lekker zitten, laat je m lekker gaan... PLONS, hele kont en zak zeiknat![]()
Waarom heeft niet elk huis een normale "plateau-plee" waar je ook nog eens kan zien wat je gefabriceerd hebt![]()
En ons nieuwe huis heeft 2 plons-plee's...altijd een natte zak en natte bilnaad![]()
Heerlijk om te lezen boven een vers gedraaide drol. Nog ff goed de geur opnemen van wat je gisteravond hebt gegeten. Mmmm, die uien ruiken best lekker. Ff kijken wat er op TV is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
plateauplees zijn pas gaar, als je echt een goede kleverige bruine nelson hebt doen nederdalen en rustig hebt zitten lezen zodat nelson heeft kunnen hechten aan zijn tijdelijke woonplaats en je gaat dan doortrekken dan blijft ie of hangen, of gewoon liggen en spat al het water uit den pot, gaat nelson wel op een enkele reis riolistan dan blijven stukjes nelson nog altijd liggen en zorgen voor een onaangenaam odeur... plonsplee nelson zwemt en komt nooit meer boven voor adem
nee 5 minuten zinloos naar een deur kijken, de tijd op de plee kun je prima gebruiken om informatie te vergarenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen boven een vers gedraaide drol. Nog ff goed de geur opnemen van wat je gisteravond hebt gegeten. Mmmm, die uien ruiken best lekker. Ff kijken wat er op TV is.
Mensen die lezen op het toilet.![]()
![]()
Bij ons ligt er een oldskool gameboy met tetris op de pleequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee 5 minuten zinloos naar een deur kijken, de tijd op de plee kun je prima gebruiken om informatie te vergaren
Nee. Wanneer de drol uit je anus is gekropen, direct doorspoelen. Dan gelijk vegen en wegwezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee 5 minuten zinloos naar een deur kijken, de tijd op de plee kun je prima gebruiken om informatie te vergaren
Of als je te ver naar voren zit, je rug zeiknat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:54 schreef wobbel het volgende:
Heb je zin om lekker potje te schijten, ga je lekker zitten, laat je m lekker gaan... PLONS, hele kont en zak zeiknat![]()
ik lees wel altijd op de wcquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee. Wanneer de drol uit je anus is gekropen, direct doorspoelen. Dan gelijk vegen en wegwezen.
Waarom 5 minuten zinloos naar een deur kijken? Waarom een tv gids lezen?
Lezen op het toilet![]()
![]()
![]()
![]()
nog niet gehad, zal wel door de afmetingen van m'n kont komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Of als je te ver naar voren zit, je rug zeiknat.![]()
ik doe er soms wel 2 kwartier of een half uur over als ik mn voetbal international aan het lezen benquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:45 schreef VaderJacob het volgende:
Ben ik de enige die altijd in 2 minuten klaar is met schijten![]()
ik ben ook met 2 minuten klaar, maar daar plonst ie niet minder om hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:45 schreef VaderJacob het volgende:
Ben ik de enige die altijd in 2 minuten klaar is met schijten![]()
Truequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef wobbel het volgende:
[..]
ik ben ook met 2 minuten klaar, maar daar plonst ie niet minder om hoor![]()
met dit weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dan ga je toch lekker met je reet uit het raam hangen? Valt het allemaal op straat en blijf jij droog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |