abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:48:21 #26
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_41191804
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef sjaak.trekhaak het volgende:

[..]

zet er eens een camera op snachts (webcam desnoods, als het maar zichtbaar is) en kijk welke randdebielen het zijn, en mail het naar hun ouders,

het is heel simpel, waarschijnlijk zijn het dezelfde piemels, als die het niet meer doen = gelukkig bushok!
Leuk idee, maar dan moet ik wel weten WIE het zijn en wat het mailadres is van de ouders.
Er lopen hier zoveel marokkanen,antilianen en hollandse-wannabe-marokkanen rond die aan het hangen en kutten zijn... ik weet nooit wie de ouders zijn. En dan nog, de ouders van tegenwoordig hebben toch niets meer te zeggen over hun eigen kroost. En vroeger waarschijnlijk ook niet.
pi_41193287
Ik kan je wel vertellen probeer nooit een bushokje kapot te schoppen tijdens het fietsen dan verwond je jezelf nog
pi_41193620
dit doen ze zeker na het uitgaan? Ga een x met een groepje vrienden buiten wachten.... als ze komen en willen gooien pak je ze en laat je ze zo schrikken dat ze nooit meer bij dat hokje in de buurt zullen komen
Haleloeja
pi_41196141
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:38 schreef Skitmark het volgende:
ookal is je aanpak misschien wat hard, ben ik het 110% met je eens.
Ben het er ook 110% mee eens
pi_41197825
Wat denk je wel niet gek, K ga een beetje hier thuis me eigen ruiten in gooien en schoppen Moet ik elke keer nieuwe ruiten betalen

Deze zijn lkkr gratis
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41225882
en het is nog leuk ook,, maar bompijlen aan de ruiten en dan hoor je een hoop gerinkel, en klaar
pi_41227372
ik merk het zelf ook? tijdens het uitgaan op de heenweg zijn ze allemaal nog intact, maar op de terugweg zijn ze langs de hele route ingegooid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')