Dat er gaten in de shirts worden gemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef rihago het volgende:
wat is je klacht nou?
dus je betaalde voor een tshirt en toen kwam er een gat in door de vrouw achter den kassa en toen kreeg je een nieuwe en daardoor vind je haar lief?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja ik had zo een shirt gekocht bij de v en d en die vrouw achter den kassa wou zo dat ding eraf halen waardoor de piepjes komen maakt ze er gewoon een gat in![]()
![]()
Mja gelukkig kreeg ik wel een nieuwe hoor dat was dan wel weer lief van dr![]()
zou ze aanklagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat er gaten in de shirts worden gemaakt
tshirt is van de winkel...quote:
om de V&D nou met de rommelmarkt te vergelijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
tshirt is van de winkel...
wees blij dat de vrouw achter den kassa geen *50 cent mijn tshirt wat doe je* grap uithaalt
ja inderdaad zou een beetje lullig zijn vd rommelmarktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:51 schreef rihago het volgende:
[..]
om de V&D nou met de rommelmarkt te vergelijken
v&dquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:31 schreef 2609 het volgende:
lekkere kwaliteit shirt dan :S
Dat t-shirt ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben er nog kapot van
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moet je ze ook gewoon meteen in je tas stoppen. Welke pauper rekent er tegenwoordig nog af. Je ziet maar weer hoe verkeerd dat kan aflopen.
Kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag. Dan werken er altijd wel leuke vmbo-mokkeltjes.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moet je ze ook gewoon meteen in je tas stoppen. Welke pauper rekent er tegenwoordig nog af. Je ziet maar weer hoe verkeerd dat kan aflopen.
Wel lief van dr? Daar is nix liefs aan. Het zou mij niet moeten gebeuren dat je ff voor 300 euro geshopt heb bij de levi's en dat die bitch dan ff je kleding aan stukken trekt en zegt van: hey, fijne dag nog hequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja ik had zo een shirt gekocht bij de v en d en die vrouw achter den kassa wou zo dat ding eraf halen waardoor de piepjes komen maakt ze er gewoon een gat in![]()
![]()
WTFquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:42 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
Een vriendin van mij werkte bij de V&D. Zijn gewoon kleren van goede winkels die niet verkocht zijn. Daar doet V&D zijn eigen label opquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:04 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
WTF? Waarom koop je in godsnaam bij de V&D kleding
?
Triest toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkte bij de V&D. Zijn gewoon kleren van goede winkels die niet verkocht zijn. Daar doet V&D zijn eigen label op
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
V en D shirtsEn er dan ook mee uitgaan
Blousjes hebben toch altijd knoopjes?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |