Lamon zal erg teleurgesteld zijn als je het daarbij laat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ach jee.
Het leven is hard en daarna ga je dood![]()
Bezoek om kwart over drie 's nachts. Wat een leven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Vanaf vanochtend gewerkt, daarna door m'n vader getrakteerd op eten, toen heb ik m'n neefje even gezien, toen ben ik naar het uitje voor oproepmedewerkers van m'n werk geweest, daarmee uiteindelijk op de 90's party van Hotel Arena beland (best tof!) en nou ben ik thuis maar krijg ik zo nog bezoek. Wat een leven.
Je krijgt zo nog bezoek?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Vanaf vanochtend gewerkt, daarna door m'n vader getrakteerd op eten, toen heb ik m'n neefje even gezien, toen ben ik naar het uitje voor oproepmedewerkers van m'n werk geweest, daarmee uiteindelijk op de 90's party van Hotel Arena beland (best tof!) en nou ben ik thuis maar krijg ik zo nog bezoek. Wat een leven.
Niets met Lamon te schaftenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon zal erg teleurgesteld zijn als je het daarbij laat.
We never registered to only please Lamon, broer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon zal erg teleurgesteld zijn als je het daarbij laat.
Ja sorry. Heb veel gewerkt de afgelopen weken, en dan wil ik wel voor 1 uur in bed liggen. Of ik vergat het gewoon.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Bezoek om kwart over drie 's nachts. Wat een leven.
Maar wel leuk om je hier nog weer eens te zien.
quote:
Dames! We hebben het hier wel over Lamon, ja!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
We never registered to only please Lamon, broer!
Dat flirten is zóóó tien topics geleden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
(tenzij broer natuurlijk ophoudt met dat geflirt he).
Wie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dames! We hebben het hier wel over Lamon, ja!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat flirten is zóóó tien topics geleden.
Omdat Lamon zelf de moeite niet neemt, ben ik even - namens hem - teleurgesteld in je. Maakt dat meer indruk?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Wie?
quote:
Niet echtquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat Lamon zelf de moeite niet neemt, ben ik even - namens hem - teleurgesteld in je. Maakt dat meer indruk?
IR! Hij doet het weer!quote:
Dan knapt hij maar mooi zijn eigen zaakjes op.quote:
Als je dit al flirten vindt, ben je weinig gewend, meisje.quote:IR! Hij doet het weer!![]()
Nee toch!!!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dan knapt hij maar mooi zijn eigen zaakjes op.
Zou hij op dit moment in een van die Landal-parks zitten?
Ik zeg 't nog één keer: ik ben geen meisje.quote:Als je dit al flirten vindt, ben je weinig gewend, meisje.
quote:*borsthaar uit shirt tovert*
*zonnebril in haar steekt*
*knipoogt*
How you doin'?
Dat zou hij toch binnenkort gaan doen? Zei hij tenminste. Ik weet niet wanneer precies.quote:
Hè, bah. Je noemt jezelf toch geen 'vrouw', of wel?quote:Ik zeg 't nog één keer: ik ben geen meisje.
Wanneer ben/was je jarig? En heb je leuke cadeaus gekregen?quote:Straks ga je me nog naar mijn sterrenbeeld vragen. Nou goed: óók Maagd![]()
quote:
44 is een mooie leeftijd. Je denkt dat je nog lang niet bejaard bent, maar eigenlijk ben je het wel. Je leidt vast een heel gelukkig leven.quote:Ik ben nog niet jarig geweest. Momenteel ben ik 44. Nu je er toch om vraagt. Maar ik zie er vijf jaar jonger uit, dat scheelt toch weer![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
44 is een mooie leeftijd. Je denkt dat je nog lang niet bejaard bent, maar eigenlijk ben je het wel. Je leidt vast een heel gelukkig leven.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben een innig tevreden mens. Echt waar. Ik vermoed dat ik momenteel een mid life crisis heb, maar die breng ik wel uitermate prettig door![]()
Ik doe niet aan verjaardagen. Dus: nee.quote:Heb jij nog leuke presentjes gekregen?
6,7,8 en 9 oktober.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Zou hij op dit moment in een van die Landal-parks zitten?
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:53 schreef broer het volgende:
Als je 44 bent, snap ik ook in één keer waarom je geen msn-adres hebt, Wickedangel. Was te ingewikkeld om aan te maken, zeker?
Halloooooooooo Lamonquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
6,7,8 en 9 oktober.
Een piano, een paar kratten bier en wat midgetgolf en bowlen om de inspiratie op te wekken. Ik verwacht er heel veel van.
Zie je wel. Had ik toch gelijk.quote:
Zeg dat!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:51 schreef broer het volgende:
Voor je het weet, et cetera...
Ik ben oncontroleerbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:58 schreef broer het volgende:
[..]
Goed dat je er bent. Neem jij de controle in dit topic over?
(Van Wickedangel, welteverstaan.)
Hebben de systeembeheerders van het bejaardenhuis die mogelijkheid geblokkeerd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik gebruik mijn msn niet meer.
Maakt niet uit hoor, wat er over me gezegd wordt. Als er maar over me gepraat wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:59 schreef broer het volgende:
[..]
Hebben de systeembeheerders van het bejaardenhuis die mogelijkheid geblokkeerd?
Was absoluut geen één-tweetje, lees 't er nog maar eens op na.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, wat er over me gezegd wordt. Als er maar over me gepraat wordt.
Ik ben zo onverwacht makkelijk qua internetverkeer.
Tenminste, als je op ER en jouw een-tweetje doelde.
Nou ja, wat het ook was, ik bedoelde meer dat ik het niet erg vind.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef Wickedangel het volgende:
Was absoluut geen één-tweetje, lees 't er nog maar eens op na.
Natuurlijk niet. Alsof jij je ooit iets van ons aantrekt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, wat het ook was, ik bedoelde meer dat ik het niet erg vind.
Als je er geen smileys bij post, begrijp ik niet of ik dat als goede of slechte eigenschap moet erkennen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk niet. Alsof jij je ooit iets van ons aantrekt.
Ik probeer juist minder smileys te postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je er geen smileys bij post, begrijp ik niet of ik dat als goede of slechte eigenschap moet erkennen.
Ik heb het gevoel dat het een slechte eigenschap is, maar kan geen echte bevestiging vinden. Smileys zijn soms zo belangrijk.
Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer juist minder smileys te posten![]()
Wat ik bedoel is dat je vaak helemaal niet reageert, niet op ER, noch op mij. Nou maakt dat verder niet uit en het staat je verder vrij, begrijp me goed, maar deze topicreeks is toch gericht op dialoog.
Het wordt wel wat herleidbaarder wat communicatie betreft, ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:37 schreef svann het volgende:
Haha!
Ik wilde ook net posten dat dat best wel meeviel, Lamon.
Maar ik schijn geen stereotiep gedrag te vertonen.
Deze reeks is er kwa communicatie trouwens juist erg op vooruit gegaan.
Vroegah leek het wel eens of er random posts werden gegenereerd.
't Is dat je al gezegd hebt dat je maagd bent. Anders zou ik je vragen of je ook op 30 april geboren bent. 't Is namelijk té toevallig hoe gelijkgestemd wij vaak zijn. 1962 Was een prima bouwjaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik noem mezelf een dame![]()
Ik ben nog niet jarig geweest. Momenteel ben ik 44. Nu je er toch om vraagt. Maar ik zie er minstens vijf jaar jonger uit, dat scheelt toch weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |