Dat gaat nooit meer gebeuren, en die zaten meer in Bikkeltijd, waarvan ik toen ook al besefte dat het topic aan het sterven was. En nou voel ik bij dit topic hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef tong80 het volgende:
Zullen we Xenia PingPong Zodiakk en Jungleman tot leven roepen ?
Wie is er niet mooi? Jaap Stobbe, Loekie Knol, of Brammetje Biesterveld?quote:
Ach, dit topic is er al zolang...ik zie het nooit meer weg gaan. Tegen de tijd dat de klad er echt inkomt, duikt IR misschien zelf wel weer op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
Even iets compleet spontaan opkomend qua gevoel.
Ik voel dit topic sterven.
Het is nog niet zover , maar mijn Jomanda gevoel zegt dat deze reeks het nieuwe jaar niet meer gaat halen.
Nu maar hopen op een waardige opvolger..
O, sorry. Daar had ik om moeten vragen, hè?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Goed broer, zal ik mijn naam dan eens uitleggenJe bent gewaarschuwd.
Ok.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
Hai WA, leg je naam eens uit? Dan doe ik dat ook
Jij ook uitleggen. Naam. En zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry. Daar had ik om moeten vragen, hè?
Ik zal niet posten: wat een lang en oninteressant verhaal. Dus: wat interessant! Het mocht wel wat langer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ok.
Tijdens BB4 postte ik hier onder een ander account. Dat wilde ik activeren voor BB5, maar dat lukte voor geen meter. Dus moest ik een andere naam verzinnen en dat schoot niet op. Bij elke naam die ik intikte, zeker twintig, zo niet meer, kreeg ik de mededeling 'bestaat al'![]()
Toen schoot me uiteindelijk te binnen dat er in een internationale chatroom waar ik jarenlang kwam, een Amerikaanse postte die zich Wickedangel noemde, maar altijd reuze vriendelijk was. Leek me dat ik die naam meer eer zou aandoenSoms lief, soms vilein. Zodoende.
Al iemand hierbij in slaap gevallen![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal niet posten: wat een lang en oninteressant verhaal. Dus: wat interessant! Het mocht wel wat langer!
Zeg ik lekker nietquote:Maar je postte hier al eerder dus? Onder welke naam dan?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Ik weet nog wel dat ik 'broer' voor het eerst op Fok! gebruikte. Daarna heb ik die naam op meer plekken gebruikt. Soms uitgebreid tot 'drinkebroer', naar een liedje van Fratsen.quote:
Leuk!! Je doet je naam inderdaad eer aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok.
Tijdens BB4 postte ik hier onder een ander account. Dat wilde ik activeren voor BB5, maar dat lukte voor geen meter. Dus moest ik een andere naam verzinnen en dat schoot niet op. Bij elke naam die ik intikte, zeker twintig, zo niet meer, kreeg ik de mededeling 'bestaat al'![]()
Toen schoot me uiteindelijk te binnen dat er in een internationale chatroom waar ik jarenlang kwam, een Amerikaanse postte die zich Wickedangel noemde, maar altijd reuze vriendelijk was. Leek me dat ik die naam meer eer zou aandoenSoms lief, soms vilein. Zodoende.
Al iemand hierbij in slaap gevallen![]()
quote:En jij, Elizabeth?Iets met Elizabeth Regina? (Dat denk ik tenminste altijd)
Wat is een SBS6-broer?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Maar hoe ik erop ben gekomen weet ik dus echt niet meer. Ik heb een aardige broer en een SBS6-broer. Als ik me dan naar iemand heb vernoemd, dan is het die eerste geweest.
Mailtje gehad broer der broeren??quote:
Nee hoor, ik postte hier heel sporadisch. Ik heb je niet eerder gezien dan in deze topicreeks. Zo'n ruziemaker ben je toch nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik die naam ken, dus.
Hebben we al eens ruzie gehad, soms?
Wat leuk! Je bedoelt dus de Cate Blanchett-Elizabeth? Om het zo maar even te noemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Klopt als een bus!!
Ik heb al 20 jaar een fascinatie voor die vrouw. Heb inmiddels een hele verzameling boeken en diverse docu's en ook een aantal speelfilms/series over haar!
Niet die ouwe verzuurde trut die er nu zit, maar de eerste, deze dus...
[afbeelding]
Iemand die Hart van Nederland als voornaamste nieuwsbron heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is een SBS6-broer?!?!
Yep. En ik ga binnenkort antwoorden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Mailtje gehad broer der broeren??
Nee, op zich niet. Maar er zijn momenten geweest dat ik me niet heb kunnen inhouden. En je weet het maar nooit, natuulijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zo'n ruziemaker ben je toch niet![]()
Oh, een mannelijke Haaibaaikequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Iemand die Hart van Nederland als voornaamste nieuwsbron heeft.
Hmm, eerder de Glenda Jackson Elizabeth. Die zet haar wat echter neer in ieder geval. Maar die met Blanchett heb ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk! Je bedoelt dus de Cate Blanchett-Elizabeth? Om het zo maar even te noemen.
Antwoorden wanneer je zin hebt, eerder nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. En ik ga binnenkort antwoorden.
Haaibaaike ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, een mannelijke HaaibaaikeJa, daar zou ik me ook voor schamen
![]()
De film met Glenda Jackson ken ik niet, maar met Jeremy Irons en Patrick Malahide erbij is wel een aanbeveling!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, eerder de Glenda Jackson Elizabeth. Die zet haar wat echter neer in ieder geval. Maar die met Blanchett heb ik uiteraard ook
Helen Mirren heeft ook een prácht vertolking neergezet trouwens, dat was werkelijk smullen geblazen!! EN het grappige is dat ze nog geen jaar later die andere ook nog even neerzet![]()
![]()
In één jaar tijd twee kunneginnu met dezelfde naam en van het zelfde land portretteren!! WAUW!
Dat wil je ook niet, maar voor het geval dat:quote:
Pijnlijkquote:Persoonlijke revelatie, waar Lamon altijd op zit te wachten: toen de Amerikanen Irak begonnen te bombarderen een paar jaar geleden kwamen mijn SBS6-broer en ik elkaar per ongeluk tegen. We hadden het over wel of niet bombarderen. Ik vond van niet, hij van wel. Toen ik over burgerslachtoffers begon, antwoordde hij met: "Moeten ze daar maar niet gaan wonen." Sindsdien ontloop ik hem een beetje, want voor je het weet loopt het weer op ruzie uit.
Dus, ja: 'schamen' is wel een goed woord.
Die is dan ook uit 1971!! En de reden dat ik smoorverliefd ben geraakt op het wijffie!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De film met Glenda Jackson ken ik niet,
quote:maar met Jeremy Irons en Patrick Malahide erbij is wel een aanbeveling!
Whahaha. Hier had ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger, natuurlijk. Nu ben ik geheel relaxt en 'in control'.
Jemigquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Haaibaaike ken ik niet.
Persoonlijke revelatie, waar Lamon altijd op zit te wachten: toen de Amerikanen Irak begonnen te bombarderen een paar jaar geleden kwamen mijn SBS6-broer en ik elkaar per ongeluk tegen. We hadden het over wel of niet bombarderen. Ik vond van niet, hij van wel. Toen ik over burgerslachtoffers begon, antwoordde hij met: "Moeten ze daar maar niet gaan wonen." Sindsdien ontloop ik hem een beetje, want voor je het weet loopt het weer op ruzie uit.
Dus, ja: 'schamen' is wel een goed woord.
Wat doe je me aan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dat wil je ook niet, maar voor het geval dat:
Haaibaaike
Och, ik heb niet zoveel met familie. Dus een echt probleem is het niet. Als jij het met vrienden kent, heb je grotere problemen, denk ik zo...quote:Dat ken ik wel. Gelukkig niet met familie.
Nou, om hem dan toch een beetje te verdedigen. Hij bracht het wel als een half grapje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
JemigIk zou zo iemand ook gaan ontwijken. Wat pijnlijk zeg!
Te laat. Ik heb nu al een hekel aan hemquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, om hem dan toch een beetje te verdedigen. Hij bracht het wel als een half grapje.
En ik ben helemaal niet vies van foute humor. Integendeel! Hoe fouter en hoe grover, hoe beter. Maar toch... de serieuze ondertoon was niet te missen. Misschien bedoelde hij het niet helemaal zo fout als ik het nu hier intik, maar een béétje wel...
Dan zal ik je alleen aan mijn ouders en aan mijn leuke broer voorstellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Te laat. Ik heb nu al een hekel aan hem![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zal ik je alleen aan mijn ouders en aan mijn leuke broer voorstellen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Tja, mensen die dat soort uitspraken doen onder het mom van 'een grapje' vinden dat laatste een goed excuus om ongenuanceerd te kunnen uitvaren tegen alles op menselijk gebied wat hun niet aanstaat.
Hmm... Maar dat doe ik ook. Ik maak ook constant foute opmerkingen over van alles. Het enige verschil is dat ik van mezelf weet dat ik het niet meen. En van hem weet ik vrijwel zeker dat hij het wel meent. Maar dat is allemaal interpretatie. Dus eigenlijk ligt het allemaal nog best lastig, realiseer ik me nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Tja, mensen die dat soort uitspraken doen onder het mom van 'een grapje' vinden dat laatste een goed excuus om ongenuanceerd te kunnen uitvaren tegen alles op menselijk gebied wat hun niet aanstaat.
Ze wonen zelfs nog een uur verder rijden richting Duitse grens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Wonen ze ook in Nijmegen? Want dat is natuurlijk wel een pokkeneind rijden![]()
Ach jee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ze wonen zelfs nog een uur verder rijden richting Duitse grens.
Het leven is hard en daarna ga je doodquote:Niemand zei dat het gemakkelijk zou worden, Wickedangel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |