abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:04:24 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41185406
Ik vertoefde dus op Lowlands tijdens de kick-off, dus ben er nooit echt in geweest. Wel weet ik dat BB6 zonder daglicht is, Ettiene de Hitlergroet brengt, Hilde een zeekoe is, Janine hangtieten heeft en Micheline de leukste tieten heeft. Maar om nou te zeggen dat ik de bewoners goed ken en weet wat er speelt? Nee niet echt . Ik kom er nog niet toe om de streams uitgebreid te volgen. Wie heeft dit nou ook
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_41185550
Same here. Ik heb pas 2 keer een aflevering gezien ( vandaag en dinsdag) en de streams doen het niet echt op me pc. Daarom lurk ik hier maar veel en lees ik de verslagen op de Talpa site om er een beetje in te komen
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:54:29 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41189797
Ikke

Heb nog t/m volgende week examens, ik heb misschien een kwartiertje gekeken in totaal. Wel de meeste uitzendingen gekeken, of in ieder geval geluisterd naar wat m'n vriendin erover te melden had.

BB is natuurlijk nog in de Rikkertfase, meestal heb ik de eerste weken een mwah gevoel. BB6 kwam ook vrij snel op de vorige, en BB5 vond ik gewoon een hele leuke groep, dus ik digg deze groep nog niet echt. Eerst maar eens een paar exits, dan wordt het meestal interessant
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41189890
Streams kijken zonder reclame en overbodige troep? Download deze zip: www.home.zonnet.nl/rudibu/bbstreams.zip (ingepakte website).
Uitpakken, uploaden of vanaf je eigen pc draaien. Je kunt het bestand bbstreams.htm ook als desktopachtergrond instellen, hoef je je geen zorgen meer te maken dat je te weinig streams kijkt
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
pi_42883616
Beter laat dan nooit. Ik heb mijn streamspagina maar eens aangepast. De streams van alle vier de aanbieders in één site, zonder reclame: http://home.versatel.nl/rudibu/
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')