abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41182951
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van vrijdag 25 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:02:57 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41183070

(Scanman)

Ze zijn nog klaarwakker. Semih en Micheline liggen wel in bed, de rest loopt gemaskerd rond. Van de jonge garde dan. Hilde en Egbert zitten aan tafel. Egbert en Rick zijn aan het dammen. Knabbel en Babbel hebben in de badkamer het hoogste woord.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:17:14 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41183665
Janine is ook nog in bad gekropen. Het wordt wat krap met zijn vijfen. De zusjes staan er nog omheen en giechelen om iets leuks.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41183730
"ik durf niet mijn lul op een BBQ te leggen, maar voor 95% zeker ben ik wel....!"
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:58:00 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41185204
Marlies heeft zo'n beetje bij iedereen uitgevist op wie ze gaan stemmen.
Dit gaat nog wel even door.

that's it for me...
pi_41185291
"meest gestemden":
Janine, Etiënne, Marcel, Hilde, Monique en Sabrina
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:08:05 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41185523
Nog heel even: Etiënne ligt bij Sabrina in bed.
pi_41186009
Semi en Micheline zijn naar de slaapkamer van de potentiele tegenstemmers (Sabrina, Monique en Etienne) gegaan om eens gezellig te kletsen over enge of paranormale dingen.

Hilde (bij het zwembad) :
"Er komt geen fietsen. Want ik heb gezegd : dat kan ik niet, en ik wil niet net als Tanja een voorkeursbehandeling"
Marcel "Maar er komt een groepsopdracht en... "

(streams draaien weg)

Andere slaapkamer:
Tijn gaat waarschijnlijk Janine nomineren, of anders Marcel
Egbert vindt Marlies gevaarlijk (zegt het letterlijk tegen haar), omdat ze alleen maar bezig is met het spel. Maar dat wil hij dus: hij wil alleen overblijven met mensen die bezig zijn met het spel. Nu heeft hij op zijn lijstje staan: Etienne, Milica en Janine

ik ga slapen
pi_41186109
Marcia zegt dat Egbert waarschijnlijk verliefd zou worden op Monique als deze geen man had.
Even later wordt dit door Marcia aan Egbert voorgelegd waar Marlies, Tijn en Rik bij zijn. Egbert geeft het toe en zegt dat hij Monique daarom ontwijkt. Hij wil heel graag met haar kletsen, maar wil niet verliefd op haar worden i.v.m. haar familie.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41188696

Het is al bijna morgen, maar Hilde, Sabrina, Monique, Etienne, Tijn, Marcel en Jeroen zijn nog steeds niet naar bed. Het gesprek gaat zoals gewoonlijk de laatste dagen over het nomineren.
pi_41189226
Alles is nog in dikke rust....
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:27:15 #12
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41189565
Ik hoorde Hilde heel rottig hoesten..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:56:21 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41189813
Er zijn nog steeds geen bewoners wakker.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:19:06 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190090
Er is leven! Er gaat iemand naar het toilet!
pi_41190138
Inmiddels eweegt er hier en daar wat, denk dat het niet heel lang meer duurt voor ze wakker zullen worden.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:50:07 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190582
Er gaat een sirene!
"Attentie dit is een bericht van de directie. Iedereen moet nu naar de nooduitgang gaan. Volg daarbij de aanwijzigingen van de bedrijfshulpverleners op."

Dit wordt nog in het Frans herhaald, en daarna vliegen de streams eruit!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:56:29 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41190722
ontruiming ????
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:56:45 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190733
Streams zijn terug. Iedereen is wakker, en lijkt druk in de weer.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:58:34 #19
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41190785
ik zie allemaal mensen in het huis en de streams werken weer.

Pappa E10 denkt dat het nu ongeveer 06:30 zal zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:01:09 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190833
Hans: "Ik denk dat het vroeger is dan normaal. Ik ben net nog naar het toilet geweest, dat doe ik meestal om een uur of zes, half zeven."

Eén van de zusjes heeft haar jas al aan.
pi_41190849
Egbert en Marcel zijn koffie aan het zetten.

Over het alarm wordt niet gesproken. Egbert zei alleen: Als we dit goed hebben gedaan....

Op de TV: Vals alarm. Niets aan de hand. Sorry
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:02:13 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:02:17 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190862
Op het TV scherm: Niks aan de hand. Vals alarm. Sorry.

ik zie dat er drie anderen aan het streamen zijn, ben er even van tussen.
pi_41190888
Janine: 't is gewoon een drill oefening.
Ze lopen heen en weer met z'n allen.
Niet aardig van BB volgens de zussen.
pi_41190920
Er wordt overlegd : Gaan we slapen?

Sabrina gaat weer terug naar de slaapkamer. De oven geeft 08:00u aan. Marcel denkt dat het 6 uur is.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')