Gast kun je niet wat voor me regelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die spullen staan niet bij de douane, maar in een stoffige loods op Schiphol. En het gebeurd wel vaker dat de douane iets na wilt kijken en dus de spullen vast komen te staan. En reken maar dat het spul echt vernietigd gaat worden. Werk zelf op Schiphol en heb genoeg ervaring met de douane![]()
JA! idd !! je had naar china moeten gaan om Warranty op dat pakketje te zetten !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef Robbiej het volgende:
Je had er WARRANTY op moeten zetten (op de verpakking)
En dan ik zeker de douane op mijn dak krijgen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:36 schreef mvc het volgende:
[..]
Gast kun je niet wat voor me regelenHet spul is gewoon voor eigen gebruik.
dus de douane heeft nu gratis allemaal leuke cd's in hun auto?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En dan ik zeker de douane op mijn dak krijgen?![]()
Maar je bent echt niet de enige die dit overkomt. Tijdje terug een paar dozen vol illegale CD's door douane tegengehouden en vernietigd.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dus de douane heeft nu gratis allemaal leuke cd's in hun auto?
Zal wel weer Tommy Hilfiger zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef Tabu het volgende:
wat voor nepkleren waren het eigenlijk?
kan het nog triesterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zal wel weer Tommy Hilfiger zijn
Zelfs al het Schipholpersoneel heeft een leuke cd in hun kerstpakket gekregenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dus de douane heeft nu gratis allemaal leuke cd's in hun auto?
Hoe zit het nu met die lijst waar je op komt te staan ? Ieder pakket wat nu op mijn naam door de douane komt ofzo wordt in het vervolg open gemaakt. Maar jij kent vast wel iemand bij de Douane die er voor kan zorgden dat het pakket alsnog bij mij bezorgd wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En dan ik zeker de douane op mijn dak krijgen?![]()
Maar je bent echt niet de enige die dit overkomt. Tijdje terug een paar dozen vol illegale CD's door douane tegengehouden en vernietigd.
Als er iets kansloos is, is het jou avater wel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:05 schreef ROG het volgende:
Kansloze TS, die ook nog eens bedelt.
Goed zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef mvc het volgende:
[..]
Als er iets kansloos is, is het jouw avater wel!
Waarschijnlijk stond jouw naam niet eens op het pakketje. Of moest je het zelf af komen halen op Schiphol? Maar de douane neemt meestal steekproeven. Tenzij ze iets verdachts/vreemds op de vrachtbrieven zien staan en ze even een kijkje willen nemen. En ja als er als omschrijving "Kleding uit China" staat, dan gaan ze wel ff kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:57 schreef mvc het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met die lijst waar je op komt te staan ? Ieder pakket wat nu op mijn naam door de douane komt ofzo wordt in het vervolg open gemaakt. Maar jij kent vast wel iemand bij de Douane die er voor kan zorgden dat het pakket alsnog bij mij bezorgd wordt
Ga toch verder zoeken naar je Amerikaanse online wijnslijters. Dit was een 100% originele polo uit de US !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:28 schreef ROG het volgende:
[TK] Origineel Ralph Lauren polo XXL 3 overlopende kleuren
Bovenstaand een leuk topic van de TS in dit daglicht, overigens is het raar gestikte label (letterlijk ín de kraag van de polo) opvallend..
Origineel, yeah right.
Voor ¤50,- zorg jij er toch wel even voor dat ik dat pakketje Maandag op kan komen halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond jouw naam niet eens op het pakketje. Of moest je het zelf af komen halen op Schiphol? Maar de douane neemt meestal steekproeven. Tenzij ze iets verdachts/vreemds op de vrachtbrieven zien staan en ze even een kijkje willen nemen. En ja als er als omschrijving "Kleding uit China" staat, dan gaan ze wel ff kijken natuurlijk![]()
Nou nou.. Nogmaals, om wat voor kleding gaat het, en 50 Euro smeergeld is best veel voor kleding voor eigen gebruik..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:43 schreef mvc het volgende:
[..]
Ga toch verder zoeken naar je Amerikaanse online wijnslijters. Dit was een 100% originele polo uit de US !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |