Hey dat heb ik ook gehad!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:35 schreef Executrix het volgende:
Dit had ik misschien even in de OP moeten vermelden.. een bijkomend probleem is dat ik nu 3 jaar een bijbaantje heb bij deze supermarkt en dan moeten ze je een vast contract geven of ontslaan... vast contract geven willen ze bij niemand, dus wordt je ontslagen. Na 3 maanden mogen ze je dan opnieuw aannemen als nieuwe werknemer. Deze constructie gebruiken ze dus om mensen langer dan 3 jaar met jaarcontracten in dienst te houden. Het gevolg is dat ik haar dus 3 maanden niet zie, op een kort bezoekje aan haar kassa na en zij geen gegevens van mij heeft![]()
Ze werkt wel af en toe met mijn zusje samen, maar ik vraag me af of ze wat tegen haar durft te zeggen...
...maar blijkbaar leuk genoeg dat ze goed weet om een jongen netjes af te wijzen (getuige haar reactie volgens TS).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:36 schreef Catchy het volgende:
Misschien gebruikt ze je als springplank om de andere collega's ook te leren kennen?
Ze is stil zei je. Misschien te verlegen om contacten te leggen.....
a) Mogelijk, wel vaker meegemaakt helaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:42 schreef ArtyShock het volgende:
Zou ze...
a) je opzoeken omdat vrouwen labiele wezens zijn die eigenlijk niet weten wat ze willen;
b) je toch interessant vinden maar dat uit verlegenheid niet hebben durven vertellen;
c) gewoon hard-to-get spelen als een regelrechte cock-tease;
d) je proberen te manipuleren nu ze weet dat je geïnteresseerd in haar bent;
e) jouw gezelschap opzoeken omdat jij de eerste bent die haar verlegenheid heeft doorbroken door openhartig te zijn?
Mja. Misschien om te dijenkletsen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Executrix het volgende:
e) Zou kunnen, maar ga je ook vlak tegen iemand aanzitten als de hele kantine leeg is, als je alleen even wilt kletsen?
Ja het is jammer gezien de situatie dat ik haar 3 maanden niet veel zie (niet dat we al heel vaak gelijke uren hadden). Ik weer dat het een beetje een achterdeurmanier is en officieel niet mag, maar ik kan het goed vinden met m'n baas en om voor 3 maanden geen werk de hele boel op z'n kop te gaan zetten vind ik een beetje overdreven...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hey dat heb ik ook gehad!!
Je kunt daar overigens ook echt werk van maken he... omdat het op een of ander manier onder leeftijdsdiscriminatie valt, maar dit terzijde!![]()
In die 3 maanden ben ik overigens nog wel vaak daar geweest beetje met collega's babbelen!![]()
Ik merk dat ik dat ook doe. Ook al heb ik geen oprechte interesse in die meid, dan toch neig ik meer naar haar toe. Ik denk dat dat komt omdat ik van tevoren al weet dat ik haar onvoorwaardelijke aandacht krijg; je kan gewoon bijna niks verkeerd doen bij zo'n iemand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef Kings het volgende:
Er is een kans dat ze het nogal vleiend heeft gevonden dat je haar mee uit hebt gevraagd.
En misschien wilde ze op dat moment niet, maar wil ze ook niet dat je haar niet meer leuk gaat vinden. Dus daarom komt ze vaak bij je zitten en gaat ze vaak met je praten.
Dat zou dus wijzen op een manier om je aan het lijntje te houden en je als reserve te houden.
Iedereen erg bedankt voor de snelle en serieuze reactiesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon een beetje zielig voor je vindt..
Zeker niet nogmaals je telefoonnummer geven. Zij weet dat jij haar leuk vindt, als ze zich bedenkt weet ze je te vinden.
En jij denkt dat ze niet door dat "geintje" heenprikt? Het enige wat zij hoort is: Jep, hij ziet me echt zitten. Nu is dat voor haar niet echt nieuws, maar de positie van TS wordt er in ieder geval niet beter op als hij gaat lopen zoeken naar details...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:16 schreef maok het volgende:
Kun je niet een beetje vissen naar die ander waar ze verliefd op zou zijn door er een geintje over te maken ofzo. Misschien is ze wel van gedachte veranderd en anders weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
Wat betreft zelf gaan vissen ben ik het wel met HenryHill eens... maar misschien dat mijn zusje het op een subtiele manier kan uitzoekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:16 schreef maok het volgende:
Kun je niet een beetje vissen naar die ander waar ze verliefd op zou zijn door er een geintje over te maken ofzo. Misschien is ze wel van gedachte veranderd en anders weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
Prik haar eens in het magazijn en je weet meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Executrix het volgende:
[..]
Wat betreft zelf gaan vissen ben ik het wel met HenryHill eens... maar misschien dat mijn zusje het op een subtiele manier kan uitzoekenWie die ander is interesseert me eigenlijk niet zoveel, maar ik zou wel graag weten of ze nou van gedachte veranderd is of niet.
![]()
Als hij had kunnen prikken had hij nu niet met dit probleem gezeten. Lijkt me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Prik haar eens in het magazijn en je weet meer
Dan moet ze daar ook consistent in zijn en me niet opeens gaan opzoeken. Of het nou uit medelijden is of niet, hier word ik alleen maar onzeker van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef partyyboyy het volgende:
Nee ze wil niks. snap je dat nu nog niet?![]()
Dan moet je wat minder onzeker wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:02 schreef Executrix het volgende:
[..]
Dan moet ze daar ook consistent in zijn en me niet opeens gaan opzoeken. Of het nou uit medelijden is of niet, hier word ik alleen maar onzeker van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |