Ze hebben in elk geval geen dinosaurushoofd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent vaak wat minder moeilijk he
Ik heb SABRINA opstaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval geen dinosaurushoofd.
Net wakker?quote:
Dat zegt natuurlijk nietsquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval geen dinosaurushoofd.
Klinkt als een mooi middel tegen verstopte neuzenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Kneipp Mint/Eucalyptus.
Ach gossie toch... Ben je verkouden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik die snoepjes nu maar.
Ja, wellicht. Enorme keelpijn, hoesten, niezen, schorre stem, verstopte neus, koud. Bah, ik word er niet vrolijk van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach gossie toch... Ben je verkouden?
*Erik troost*quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, wellicht. Enorme keelpijn, hoesten, niezen, schorre stem, verstopte neus, koud. Bah, ik word er niet vrolijk van.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Alleen mensen met blauwe ogen en lichtblond haar mogen leven.
Ik mag vandaag gewoon blijven leven. Ik heb m'n eigen haarkleur weerquote:
Dat maakt niet uit, maar je stoppels zijn wegquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag vandaag gewoon blijven leven. Ik heb m'n eigen haarkleur weer
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Enorme keelpijn, hoesten, niezen, schorre stem, verstopte neus, koud. Bah, ik word er niet vrolijk van.
Ik ontken alles. En praat niet in mijn slaap, welke ik nu ga doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij ook al gezoend met ang3l
Een queen is toch juist níet butch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
butch queen (beetje zoalshier in dit topic) aan zijn tafeltje zitten, heel dicht bij 'm.
slaap lekker en beterschap Erikquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ontken alles. En praat niet in mijn slaap, welke ik nu ga doen.
Dat kan best wel eens samenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een queen is toch juist níet butch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |