Wat aandoenlijkquote:
Ja blond heeft een te lieve uitstraling. Ik hou niet van lief. Ik wil woest, sexy, gevaarlijk, geil.quote:
Gek he, als de competitie is Nederland isquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Weemz het volgende:
Ah, 'we' hebben in ieder geval nog de 'People's Choice' award gewonnen.
als jij lief bent voor mij ben ik ook lief voor jouquote:
*knuffel geeft*quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij lief bent voor mij ben ik ook lief voor jou![]()
![]()
oh is het zo ergquote:
Och jeetje. Zo'n harige man zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja blond heeft een te lieve uitstraling. Ik hou niet van lief. Ik wil woest, sexy, gevaarlijk, geil.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh is het zo erg![]()
nou kom hier dan ik heb een brede schouder *Blubberzwijn naar zich toe trekt en knuffel geeft*
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Och jeetje. Zo'n harige man zeker..
morgen als het weer licht is zal het allemaal vast mee vallenquote:
fijn dat je zo goed op te vrolijken bentquote:
Nee. Bah. Maar in ieder geval geen eng glad babyfaceje met een polootje en een kraagje en burberry met blonde krulletjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Och jeetje. Zo'n harige man zeker..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef Weemz het volgende:
Ang3l, ga jij plastisch chirurgen?
'k Hou ook van jou hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:soms ben je echt hysterisch schattig
waarom doe je dat dan ook muts, ga terug naar bedquote:
Nou mutsen zijn niet verkeerd hoor met al die regen vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... goeiemorgen stelletje mutsen.
goedenochtend Majesteitquote:
Jij wil hier een frisse wind door het topic laten waaienquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, beetje frisse lucht in dit topic kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |