Nou als je een onderwerp weet wat niet over studenten enzo gaat, drop maarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:29 schreef mirelia het volgende:
maar dan gaat het wel om Delft in de ruimste zin.. en niet alleen over studentenfeestjes
Het gaat geregeld over algemene Delftse dingen die helemaal niets met studenten te maken hebben. Misschien de topics 's doorlezen voor je reageertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:29 schreef mirelia het volgende:
maar dan gaat het wel om Delft in de ruimste zin.. en niet alleen over studentenfeestjes
Huiliequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:19 schreef mirelia het volgende:
deel 2 en de eerste heel veel posts van deel 3 alleen maar studentengezeik
Dus ik lees heel goed
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef mirelia het volgende:
Maargoed laten we aub weer over Delft gaan hebben anders word het helemaal een waardeloos topic
Hier komen we toch niet uit als er niet volwassen op gereageerd word
Lieve schat...je hebt je volledige naam in je profiel staan, en die kwam me nogal bekend voorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef mirelia het volgende:
Hahahaha hoe weet jij in welk team ik zit?? ken jij mij??
Maar dat klopt wel ja.....alleen moet nog 1 wedstrijd ingeleverd worden en dat was 9-0
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef Autoreply het volgende:
Iets wat ik me al een tijdje afvraag; kan je overdag/'s avonds op de grote kerk? Het uitzicht moet daar briljant zijn...
Hehe duidelijk.........maar nu ben ik dan nieuwsgierig wie jij dan bent....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve schat...je hebt je volledige naam in je profiel staan, en die kwam me nogal bekend voor.
Vertel, entree e.d.?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Uitzicht is inderdaad wel aardig ja, vooral als het helder is
Lui type ben je ook hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vertel, entree e.d.?
A tijd wel handig om een romantische backup te hebben![]()
Ik heb serieus al een keer gegoogled, zal wel aan algehele brakheid liggenquote:
Ja, ik houdt me nu in jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb serieus al een keer gegoogled, zal wel aan algehele brakheid liggen![]()
Houd je je wel een beetje in tegen je lieve huisgenootjes![]()
Wat romantisch al die trappen lopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
A tijd wel handig om een romantische backup te hebben![]()
Als ze er om vraagt dráág ik haar wel naar boven hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat romantisch al die trappen lopen. Tenzij je als je thuis bent een lekker massage geeft enzo aan je evt. vriendinnetje
![]()
Ja, ik zag het wel maar had geen zin om te gaan edittenquote:
Die maakt foutenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als ze er om vraagt dráág ik haar wel naar boven hoor![]()
Eigenlijk ben ik gestopt met darten seizoen 2004/2005. Had het helemaal gehad...en pijlen vanuit de Blauwe Schuit zo de Schie ingeflikkerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:04 schreef mirelia het volgende:
[..]
Hehe duidelijk.........maar nu ben ik dan nieuwsgierig wie jij dan bent....
Al die bekers dat zegt wel wat
Mmm jij bent dus een echte manquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als ze er om vraagt dráág ik haar wel naar boven hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |