neequote:Op woensdag 13 september 2006 08:25 schreef Netsplitter het volgende:
Gaat er nog iemand naar die "kermis" op de markt??
Kijk, een medestander...quote:
daar zit nu een lichtbedrijf... improve..... weet ik toevallig want heb ooit voor die gasten gewerkt.. en nu werken me ouders daar... ghehehehequote:Op woensdag 13 september 2006 08:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk, een medestander...
Van mij mogen ze dat asap verhuizen naar een andere lokatie...
Eentje ver buiten de stad ofzo...
Misschien iets voor waar de oude gelatine fabriek stond?
????quote:Op woensdag 13 september 2006 08:29 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
daar zit nu een lichtbedrijf... improve..... weet ik toevallig want heb ooit voor die gasten gewerkt.. en nu werken me ouders daar... ghehehehe
Aha, ik dacht dat ze alles omgeploegd hadden...quote:Op woensdag 13 september 2006 08:31 schreef pacandor_ het volgende:
ja die oude panden... en staat nog een gedeelte overeind.....
Mijn dochter vindt het helemaal geweldig, maar heb dus echt geen zin om te kijken hoe zij 200 rondjes in de draaimolen gaat en het een drama zal worden om haar weer eruit te krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk, een medestander...
Van mij mogen ze dat asap verhuizen naar een andere lokatie...
Eentje ver buiten de stad ofzo...
Misschien iets voor waar de oude gelatine fabriek stond?
Eerst poffertjes geven, dan houdt ze het echt geen 200 rondjes vol...quote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt het helemaal geweldig, maar heb dus echt geen zin om te kijken hoe zij 200 rondjes in de draaimolen gaat en het een drama zal worden om haar weer eruit te krijgen.
paar flinke suikerspinnen erachteraan....... zak patat..... ghehehe dan wil ze vanzelf wel naar huis!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst poffertjes geven, dan houdt ze het echt geen 200 rondjes vol...
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef pacandor_ het volgende:
rotterdamse weg 270 (ik ben er zelf nog nooit geweest hoor... ga wel es ff kijken binnenkort denk ik(
je hebt vast wel een biertje koud staan!?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
te dicht bij mijn huis hoor !!
kijk....... dan kom ik vand e week een biertje halen! hahahahaha moet tenslotte helemaal vanuit leidschendam naar mijn geboorteplaats komen!quote:
Ach god, doen ze dat nog steeds?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Terecht het volgende:
Ben gister langs de kermis gelopen, maar het was idd een beetje een trieste bedoening imho. Alle plaatselijke stoertjes die zo hard mogelijk tegen een boksbal slaan.
Ook @ pacandor: ...jullie zijn slechttttquote:Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst poffertjes geven, dan houdt ze het echt geen 200 rondjes vol...
Dumpenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef Vicky het volgende:![]()
Delluf is ook mijn stadje
![]()
woon er niet meer (woon nu in Rijswijk) maar kom er nog bijna dagelijks!
Ben er opgegroeid heb er 26 jaar gewoond!
Eerst in de A. Duyckstraat en toen verhuisd richting Hugo de Grootstraat!
Vriendje wilde niet in Delft wonen![]()
nee idd nietquote:
Maar toch wil hij niet in Delft wonenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee idd niethij is veel te lief!
Mmh, op een paar punten ben ik het wel met hem eens jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:12 schreef Vicky het volgende:
Oke, vriendje geeft antwoord:
- verkeerd verkeersbeleid,
- hij heeft geen fiets,
- te veel studenten sorry, maar ik ben ook niet zo'n fan van studenten,
- hij werkt er (ambtenaar bij de Gemeente),
- hij haat de pollers,
- Delft is duurder wonen als Rijswijk,
- te veel eenrichtingsverkeer
Oke oke, hij wil wel in de Goudkust wonen.... iemand nog een huisje daar
en dan vooral als er weer OWee week is en de studenten worden binnengehaald bij (volgens mij) Phoenix (bij Lorre).quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, op een paar punten ben ik het wel met hem eens ja
Klotestudenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |