Motorkap (Zéér gedetailleerd)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef Mikiej15 het volgende:
Ziet er wel vet uit. Wat kan er allemaal open?
Ach ja, we maken allemaal wel eens fouten< Prettig weekendquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef twi het volgende:
Heel erg slim is het niet om overal te pas en te onpas je adres te strooien R.E. Fenstra . Wat verstandiger om dat alleen per mail te doen zodra de deal rond is.
Arjan,quote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef Arjann87 het volgende:
Ik neem contact met je op.
Je maild ezondagmiddag. je zei da tiemand had geboden. op de auto.quote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef Arjann87 het volgende:
Ik neem contact met je op.
Elisab,quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef ElisaB het volgende:
Zeg fraterra... doe eens een beetje rustig. Als TS heeft gemaild, dan mail je 'm toch lekker terug?
Ja, da t vind ik ook. Het gaat om de model en niet om de doos.quote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef boyv het volgende:
Waarom is zo'n ding minder waard zonder doos? Zijn alle modellenverzamelaars stiekem ook kartonfetisjisten ofzo?
Wat te denken van replyquote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef fraterra het volgende:
Elisab,
Arjann87 heeft mij wel een e-mail gestuurd, maar zijn e-mail adres heeft hij verzuimd eronder te zetten.
Weet jij zijn e-mailadres of wie kan het wel weten ?
R.E. Feenstra
Kom, doe eens helder. Als je een mail hebt ontvangen, dan kun je gewoon een mail terugsturen. Zoek eens een knop 'reply' of 'beantwoorden'.quote:Op zondag 10 september 2006 16:44 schreef fraterra het volgende:
Ik hwb geen internetadres
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |