Is mijn topic-titel niet aandachttrekkend genoeg ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef Marrije het volgende:
Deze wordt vast weer gemerged
Ik las hier ergens op een log dacht ik dat BB wel wist van zijn achtergrond, dat een woordvoerder dat had bevestigd oid??? Dat het uit zijn screening was gekomen en dat het een afspiegeling is van de maatschappij. . . Dacht ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wist ze het niet.
Afspiegeling? Wie in het huis is dan de intellectueel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las hier ergens op een log dacht ik dat BB wel wist van zijn achtergrond, dat een woordvoerder dat had bevestigd oid??? Dat het uit zijn screening was gekomen en dat het een afspiegeling is van de maatschappij. . . Dacht ik.
Geloof me... je wilt géén foto zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is hummie ? foto ?
Of een Moquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afspiegeling? Wie in het huis is dan de intellectueel?
Dit is toch niet stiekum een verkapt Etienne topic he ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef Marrije het volgende:
Deze wordt vast weer gemerged
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afspiegeling? Wie in het huis is dan de intellectueel?
Zou kunnen ja... twee vliegen in één klapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
De intellectueel en de allochtoon zijn één![]()
Endemol wist het wel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wist ze het niet.
bron: http://www.radio.nl/2003/(...)/2006/08/110420.htmlquote:Endemol, dat het televisieprogramma produceert, was van tevoren op de hoogte van Etiënnes politieke voorkeuren, laat een woordvoerder weten. "Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten." Verder is Big Brother volgens de woordvoerder een spiegel van de samenleving, "En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij." Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen, meldt Endemol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |