dat is roest jah, en ja het zit alleen daar nergens anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Is dat roest? Verkoop je velgen en knap je carrosserie op![]()
![]()
is coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef CiQNiZ het volgende:
YO... 20XE? Ok... Ik weet nog wel iemand die er een heeft liggen. Ik adviseer je om het niet via Marktplaats oid te doen... Ik weet veel betrouwbare dingen te vinden in de Opel-wereld. Heb je in ieder geval een goed onderhouden blok. De jongen van dit motorblok is er altijd erg zuinig op geweest, en het blok is keurig onderhouden. Hij doet hem weg omdat hij de auto daarom heen getotaled heeft. Blok is verder in uitmuntende staat. Zeg het tegen die tijd maar, als je er aan toe bent om een blok aan te schaffen. Help ik je wel vinden met een betrouwbaar en goed blok.
Beetje zonde als je het niet aanpakt dan. Ga je straks complete auto verbouwen en dan roest dat ding je onder de kont vandaan... of was je nog van plan om dat te gaan plamuren/reviseren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is roest jah, en ja het zit alleen daar nergens anders.
vamiddag is hele auto nagekeken door de garage..
Waarschijnlijk je luchtfilter (vuil)... Anders je lambdasonde (da's duur...)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:26 schreef Asmooh het volgende:
gelukkig heb ik dat nooit gehad, er ging eergister ofzo opeens een lampje branden en zat al in de stres met: WTF is dat :|
En voor je achterwiel zit een donkere plek op de carroserie.Hebben ze dat gewoon overgekwast,of is er een nieuw stuk in gelast?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is roest jah, en ja het zit alleen daar nergens anders.
vamiddag is hele auto nagekeken door de garage..
Je hebt wel gelijk;als je niks nuttigs kan posten post dan niet.Alleen jammer dat je dat nu zelf even onderuit haalt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zal joden.. (ajax lui) nooit van mn leven dankbaar zijn
Ik moet je weer een correctie geven....Als je de kat eronderuit haalt bij een c20xe (dus even 600cc en 8 kleppen meer) dan levert je dat 6 pk op. In jouw geval misschien 1 pk..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jaah, het klinkt wel aardig, maar dat gerammel van die kapotte middendemper zuigt
dus die gaat als eerste vervangen worden.
ik haal die kat dr sowieso af, aangezien me dag zo rond de 15pk winst geeft
en dat voel je (gemerkt met mn volvo 440)
jah misschien gaat het anders klinken, maar dat zet ik weer recht met een mooie open luchtfilter
dan klinkt het weer allemaal heel erg mooi.
en die trekhaak gaat er idd vanaf
we gaan dat stuk er uit snijden, en er een nieuw stuk inlassen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Beetje zonde als je het niet aanpakt dan. Ga je straks complete auto verbouwen en dan roest dat ding je onder de kont vandaan... of was je nog van plan om dat te gaan plamuren/reviseren?
jah weet niet, maar dat wordt er uitgesneden uiteindelijk en daar lassen we een heel nieuw stuk, zonder roest inquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En voor je achterwiel zit een donkere plek op de carroserie.Hebben ze dat gewoon overgekwast,of is er een nieuw stuk in gelast?
sorry. schoot er ff uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk;als je niks nuttigs kan posten post dan niet.Alleen jammer dat je dat nu zelf even onderuit haalt.
waarom zou je geld inversteren in een ander merk auto uit een ander bouwjaar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom geld investeren in een opel uit '92?
oke bedanktquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik moet je weer een correctie geven....Als je de kat eronderuit haalt bij een c20xe (dus even 600cc en 8 kleppen meer) dan levert je dat 6 pk op. In jouw geval misschien 1 pk..
ik laat m wel ff biedenquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:03 schreef bonke het volgende:
vraag er 100 voordie dingenzijn namelijk duur
Ik bedoel maar zon wagentje uit '92 is gewoon 14 jaar oud man, daar ga je toch niks meer in investeren. Koop dan meteen een goeie auto.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom zou je geld inversteren in een ander merk auto uit een ander bouwjaar?
auto blijft een auto
Of op z'n minst een of andere GSI gekocht zodat je een begin hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik bedoel maar zon wagentje uit '92 is gewoon 14 jaar oud man, daar ga je toch niks meer in investeren. Koop dan meteen een goeie auto.
Ik dan jouw weer. De 20XE dus zonder C en zonder cat met 156 Pk die alleen in eerste kadetten lag is nl niet helemaal gelijk aan de latere C20XE, dus geen idee of je dan 6 pk krijgt, misschien 4, I dunno.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik moet je weer een correctie geven....Als je de kat eronderuit haalt bij een c20xe (dus even 600cc en 8 kleppen meer) dan levert je dat 6 pk op. In jouw geval misschien 1 pk..
Psies, je kat NOOIT weg doen, dingen zijn tussen de 250 en 400 ¤ nieuw, en je krijgt hem ECHT niet door de APK zonder....quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef Quint24 het volgende:
Ik zou je kat niet weg doen als ik jouw was.
Want als er op je kentekenbewijs staat vermeld U9 of E2 dan hoort je kat er bij de APK keuring er onder te zitten anders wordt hij daarop afgekeurt.
Zet je foto's ff op Tinypic ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef PNG het volgende:
[..]
Ik dan jouw weer. De 20XE dus zonder C en zonder cat met 156 Pk die alleen in eerste kadetten lag is nl niet helemaal gelijk aan de latere C20XE, dus geen idee of je dan 6 pk krijgt, misschien 4, I dunno.![]()
Mijne trouwens gisteravond op weg naar 7e leven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd sommige mensen zijn gek dat ze dit met 13 jaar auto's nog doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |