Het is "racist". O ja, en "fascist", dat gaat ook regelmatig fout.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
On topic graag, Ali B heeft hier niks mee te maken, rascist.
Past dus prima bij Bert Kuizinga en die bolle Ad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef snellejelle het volgende:
zij is echt hééééél slecht.
Ik ook, lekker wijf! Angela?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
Serieus, ik word best geil van dat wijf!
Mooie, ronde vormen enzo.
Ze is ook slecht, maar ze is gekozen uit nog ergere losers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag t vandaag voor t eerst en dacht t zelfde
Ik heb dat gevoel ook bij Aldith Hunkar trouwens
en niet meer op de straatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon geen negers meer op televisie.
Wij hebben duidelijk een verschillende smaak, ik zou haar echt niet laten staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef doppelgänger het volgende:
Angela Esajas.. hm tja.. matig bespringbaarheidsgehalte..
http://images.google.nl/images?q=Angela+Esajas
Maar ja, ze was winnares van 'Superstar' dus TROS zit er een jaar aan vast..
Is precies hetzelfde. Iemand niet op zijn kwaliteiten beoordelen maar om wie of wat hij is, is discriminerender dan tegen positieve discriminatie zijn hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
On topic graag, Ali B heeft hier niks mee te maken, rascist.
Dan kan je niet meer zap de neger doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon geen negers meer op televisie.
Geboortedatum: 1990-06-18quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
Serieus, ik word best geil van dat wijf!
Mooie, ronde vormen enzo.
Top spel is datquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer zap de neger doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
Ik ook niet, maar hou persoonlijk meer van tienersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:55 schreef Dirktator het volgende:
Ik heb absoluut geen hekel aan negers.
Ik ook vaak, of een gevangenisfilm op rtl 5!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Top spel is dat![]()
Alleen had ik altijd net de pech dat ik bij TMF,MTV & de BOX aan de beurt was![]()
Kun je ook combineren natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:35 schreef Samcali het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hou persoonlijk meer van tieners![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |