quote:Op zondag 3 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik had wat tijd over
De saaiheid slaat toe in het huis. De streams heb ik steeds minder vaak aan. Over een week volg ik misschien alleen nog de tv uitzendingenquote:Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef Modus het volgende:
[..]. En dat voor iemand die 24/7 zit te cappen/posten.
.
En verscheurd is het door haar zo begeerde contract om in de playboy te komen.....quote:Op zondag 3 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik had wat tijd over en heb een collage gemaakt van Milica onder de douche gisteren. Hieronder de kleine versie. Als je op die foto klikt, krijg je de orginele grootte.
[[url=http://fileserver2.jpghosting.com/images/sc2006-Milica01a_3c6d42d666c508e6f3948f9705fd7976.jpg]afbeelding][/url]
Maar op tv zien we er niks vanquote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Mikkie het volgende:
Goh, ze zijn niet echt preuts dit jaar hè
Mss wil je haar (en ons) wel ff verlossen door haar eruit te halen?quote:Op zondag 3 september 2006 14:23 schreef janinefan het volgende:
Ik zou Janine haar rug wel even willen Masseren, maar helaas ze is opgesloten in het BB huis. De arme schat
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ze allemaal nog niet buiten deze films gezien, hoe zijn ze verder in BB?
Waarom dat preutse?quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef Zapper het volgende:
Je zou denken dat na 5 edities die lui wel weten dat je niet naakt door zo'n huis moet lopen, ivm de streams...
Not that I mind, though
Tuurlijk wel dat wijf wil toch winnen!quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef Zapper het volgende:
Je zou denken dat na 5 edities die lui wel weten dat je niet naakt door zo'n huis moet lopen, ivm de streams...
Not that I mind, though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |