Deze zijn betere van Milica moest het zijn, Marcia nummer 1 akkoord, haar landingsbaantje isquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet echt (te onduidelijk). De Marcia caps staan nog altijd nummer 1
Én de echtste...quote:
Volgens mij zijn die van Micheline ook puur natuur hoor. En áls ze al een verkleining heeft gehad, dan zijn ze nog altijd siliconen vrij.quote:
Maar als ze er eenmaal in gaan snijden dan is het wat mij betreft al nix meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die van Micheline ook puur natuur hoor. En áls ze al een verkleining heeft gehad, dan zijn ze nog altijd siliconen vrij.
Dat heeft ooit eens iemand geroepen hier. Ik heb zelf er nooit iets over gehoord, dus geen idee of het waar is. Niemand kan ergens een litteken ontdekken.quote:
Ik heb zelden zulke perfectie gezien. Wat is ze mooi en lief.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Thanks voor het filmpje pq. Hier nog wat grotere caps daaruit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deels mee eens. Ik vind bikini en string/bh foto's ook mooi. Maar het moet wel ooit een keer UIT!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:50 schreef DaMook het volgende:
Wat ben ik ook raar he, maar dit soort "naakt" foto's zie ik liever niet. Met string (en bh) is veel sexier
.
Maar toch lurk ik hier mee.
Ik vind ze juist heel erg mooi,beter dan die van monique,je lijkt zo de siliconen bij haar te zien zitten.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:41 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Milica haar borsten helemaal niet zo mooi ..
Als ze nep zijn had ik toch wel wat beters verwacht...
Een blote Semih bedoel je?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef gerardmul het volgende:
[afbeelding]
stem op micheline zodat we dit niet hoeven te missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |