Yup, hier zit geen kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Marseille het volgende:
Zeg eerlijk.. zit hier geen kern van waarheid in?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, hier zit geen kern van waarheid in.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, hier zit geen kern van waarheid in.
Hoeveel procent van de Fok! users zie jij als mensen die de deur niet uitkomen? Ik denk dat ongeveer 90% users zijn die af en toe voor hun plezier achter de computer te kruipen, om vermaak te vinden op een forum als deze. Een oordeel als "veel van die users komen hun deur niet uit" lijkt me ook een beetje overtrokken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Marseille het volgende:
ik kom vaak reacties/ topics tegen op Fok en GeenStijl waarin jongeren belachelijk worden gemaakt die andere interesses hebben, zich anders kleden en ander taalgebruik hebben dan de gemiddelde user op die fora.
Kijk, er zitten soms wel types tussen die lachwekkend zijn, zoals die wannabe's en veel te sletterige breezah's, maar een groepje Marokkanen dat (niet al te goed) rapt, of een nederlander die nou eenmaal van hiphopkleding houdt, of meisjes die nou eenmaal in straattaal praten, waarom moeten die zo nodig belachelijk gemaakt worden?
Ik denk dat er voor een gedeelte jaloezie achter zit. Veel van die users komen hun deur niet uit doordat ze maar achter de computer zitten en zodra ze de jeugd van tegenwoordig zien (Marokkanen bijvoorbeeld) voelen ze zich bedreigd. Ze zien misschien dat ze eigenlijk losers zijn, en dat zijn ze ook vaak op school en op straat, en dus gaan ze maar op fora deze jongeren uitschelden.
Zeg eerlijk.. zit hier geen kern van waarheid in?
Ben je nu zelf niet hetzelfde aan het doen..?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Marseille het volgende:
Veel van die users komen hun deur niet uit doordat ze maar achter de computer zitten en zodra ze de jeugd van tegenwoordig zien (Marokkanen bijvoorbeeld) voelen ze zich bedreigd.
ik probeer te begrijpen waarom die users dat doen, dat is geen bashen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef DiaZePaM het volgende:
[..]
Ben je nu zelf niet hetzelfde aan het doen..?
en mensen op Fok! denken allemaal dat ze hoog begaafd zijn en superieur zijn aan elke andere internetter persoon. Lijkt me ook niet helemaal reëel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef GioStyle het volgende:
![]()
Maar TS, weet je wat het is? Die mensen van de 'urban-generatie' denken meestal dat ze uit een ghetto komen. Maar denk nou ff zelf na? Sinds wanneer hebben wij in Nederland ghetto's?
uitzonderingen zijn er altijd ehquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef Scorp[AM] het volgende:
dat ben ik toch ook dennis?
Verander blank in halfblank en you got me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef Marseille het volgende:
ok foutje aangepastnou weer verder
@GioStyle; je hebt gelijk.. zeggen dat je uit de ghetto komt is overdreven, maar wijken als Bijlmer/ Baarsjes/ Schilderswijk en Charlois zijn soms ook behoorlijk vervallen.En als blanke in een koophuis in een nieuwbouwwijk heb je makkelijk praten, voor veel families is het leven - ja ook in NL - vaak heel moeilijk.
Ik ben wel superieur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Herald het volgende:
[..]
en mensen op Fok! denken allemaal dat ze hoog begaafd zijn en superieur zijn aan elke andere internetter persoon. Lijkt me ook niet helemaal reëel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Urban meelopers hebben over het algemeen nogal een laag niveau. Ze hebben nauwelijk een eigen mening en geen eigen smaak. En die smaak die ze dan (moeten) hebben is gewoon kút!
Ze denken dat ze hip hop luisteren, maar het heeft er to-taal niets mee te maken. Ze denken dat je stoer bent als je zo boos mogelijk kijkt en zo agressief mogelijk overkomt. Ze denken dat het helemaal geweldig is om de Nederlandse taal te verkrachten dmv een allochtonentaalachterstand te simuleren of om woorden te veranderen in buitenlandse woorden of vage klinkers achter te mikken. Ze denken dat het stoer is om zoveel mogelijk te neuken (daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in...) Ze denken dat ze super stoer zijn als ze een zooi shooters naar achter gooien waardoor zo omgerekend 2 bier op hebben om dan vervolgens nepdronken te zijn wat weer een excuus geeft om de slet uit te hangen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.kijk jij begrijpt dit niet omdat dit niet in jouw (beperkte?) wereldje voortkomt. maar zie je dan niet dat wat jij nu aan het doen bent: van een jongerencultuur een parodie maken, terwijl datzelfde ook over jouw cultuur gedaan kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haal even de kernwoorden uit je - verder bullshit - verhaal:
hiphop- agressieve image - slang (straattaal) - sex - scooters
dat dit jou allemaal niet interesseert, wil nog niet zeggen dat een groot deel van de jeugd over de hele wereld (kijk eens in Londen, Brussel, Parijs) hier terecht wel mee bezig is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |