Yup, hier zit geen kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Marseille het volgende:
Zeg eerlijk.. zit hier geen kern van waarheid in?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, hier zit geen kern van waarheid in.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, hier zit geen kern van waarheid in.
Hoeveel procent van de Fok! users zie jij als mensen die de deur niet uitkomen? Ik denk dat ongeveer 90% users zijn die af en toe voor hun plezier achter de computer te kruipen, om vermaak te vinden op een forum als deze. Een oordeel als "veel van die users komen hun deur niet uit" lijkt me ook een beetje overtrokken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Marseille het volgende:
ik kom vaak reacties/ topics tegen op Fok en GeenStijl waarin jongeren belachelijk worden gemaakt die andere interesses hebben, zich anders kleden en ander taalgebruik hebben dan de gemiddelde user op die fora.
Kijk, er zitten soms wel types tussen die lachwekkend zijn, zoals die wannabe's en veel te sletterige breezah's, maar een groepje Marokkanen dat (niet al te goed) rapt, of een nederlander die nou eenmaal van hiphopkleding houdt, of meisjes die nou eenmaal in straattaal praten, waarom moeten die zo nodig belachelijk gemaakt worden?
Ik denk dat er voor een gedeelte jaloezie achter zit. Veel van die users komen hun deur niet uit doordat ze maar achter de computer zitten en zodra ze de jeugd van tegenwoordig zien (Marokkanen bijvoorbeeld) voelen ze zich bedreigd. Ze zien misschien dat ze eigenlijk losers zijn, en dat zijn ze ook vaak op school en op straat, en dus gaan ze maar op fora deze jongeren uitschelden.
Zeg eerlijk.. zit hier geen kern van waarheid in?
Ben je nu zelf niet hetzelfde aan het doen..?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Marseille het volgende:
Veel van die users komen hun deur niet uit doordat ze maar achter de computer zitten en zodra ze de jeugd van tegenwoordig zien (Marokkanen bijvoorbeeld) voelen ze zich bedreigd.
ik probeer te begrijpen waarom die users dat doen, dat is geen bashen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:02 schreef DiaZePaM het volgende:
[..]
Ben je nu zelf niet hetzelfde aan het doen..?
en mensen op Fok! denken allemaal dat ze hoog begaafd zijn en superieur zijn aan elke andere internetter persoon. Lijkt me ook niet helemaal reëel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef GioStyle het volgende:
![]()
Maar TS, weet je wat het is? Die mensen van de 'urban-generatie' denken meestal dat ze uit een ghetto komen. Maar denk nou ff zelf na? Sinds wanneer hebben wij in Nederland ghetto's?
uitzonderingen zijn er altijd ehquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef Scorp[AM] het volgende:
dat ben ik toch ook dennis?
Verander blank in halfblank en you got me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef Marseille het volgende:
ok foutje aangepastnou weer verder
@GioStyle; je hebt gelijk.. zeggen dat je uit de ghetto komt is overdreven, maar wijken als Bijlmer/ Baarsjes/ Schilderswijk en Charlois zijn soms ook behoorlijk vervallen.En als blanke in een koophuis in een nieuwbouwwijk heb je makkelijk praten, voor veel families is het leven - ja ook in NL - vaak heel moeilijk.
Ik ben wel superieur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef Herald het volgende:
[..]
en mensen op Fok! denken allemaal dat ze hoog begaafd zijn en superieur zijn aan elke andere internetter persoon. Lijkt me ook niet helemaal reëel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Urban meelopers hebben over het algemeen nogal een laag niveau. Ze hebben nauwelijk een eigen mening en geen eigen smaak. En die smaak die ze dan (moeten) hebben is gewoon kút!
Ze denken dat ze hip hop luisteren, maar het heeft er to-taal niets mee te maken. Ze denken dat je stoer bent als je zo boos mogelijk kijkt en zo agressief mogelijk overkomt. Ze denken dat het helemaal geweldig is om de Nederlandse taal te verkrachten dmv een allochtonentaalachterstand te simuleren of om woorden te veranderen in buitenlandse woorden of vage klinkers achter te mikken. Ze denken dat het stoer is om zoveel mogelijk te neuken (daar hebben ze natuurlijk wel gelijk in...) Ze denken dat ze super stoer zijn als ze een zooi shooters naar achter gooien waardoor zo omgerekend 2 bier op hebben om dan vervolgens nepdronken te zijn wat weer een excuus geeft om de slet uit te hangen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.kijk jij begrijpt dit niet omdat dit niet in jouw (beperkte?) wereldje voortkomt. maar zie je dan niet dat wat jij nu aan het doen bent: van een jongerencultuur een parodie maken, terwijl datzelfde ook over jouw cultuur gedaan kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haal even de kernwoorden uit je - verder bullshit - verhaal:
hiphop- agressieve image - slang (straattaal) - sex - scooters
dat dit jou allemaal niet interesseert, wil nog niet zeggen dat een groot deel van de jeugd over de hele wereld (kijk eens in Londen, Brussel, Parijs) hier terecht wel mee bezig is..
In NY hoeven mensen ook niet dood te gaan van de honger. Maar daar spreken we ook van ghetto's. Het gaat om de leefsomstandigheden, en die beginnen in sommige wijken van steden wel op die van een ghetto te lijken. Je hebt toch vaak genoeg op tv gezien dat er voedselbanken en 2ehandskleding-stichtingen nodig zijn om mensen in NL (!) te helpen met hun basisbehoeften.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:18 schreef GioStyle het volgende:
In Nederland is alles goed geregeld. Je zult hier niet zomaar omkomen van de honger. Anders doe je wel heel wat verkeerds.![]()
Scooters komen in mijn verhaal niet voor, maja. En iedereen weet dat de jeugd nogal snel meelopers zijn dus dat zo'n groot deel van de jeugd met dit gedoe meedoet zegt helemaal niks. En sowiezo, sinds wanneer heeft massa gelijk?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:44 schreef Marseille het volgende:
[..]
kijk jij begrijpt dit niet omdat dit niet in jouw (beperkte?) wereldje voortkomt. maar zie je dan niet dat wat jij nu aan het doen bent: van een jongerencultuur een parodie maken, terwijl datzelfde ook over jouw cultuur gedaan kan worden.
ik haal even de kernwoorden uit je - verder bullshit - verhaal:
hiphop- agressieve image - slang (straattaal) - sex - scooters
dat dit jou allemaal niet interesseert, wil nog niet zeggen dat een groot deel van de jeugd over de hele wereld (kijk eens in Londen, Brussel, Parijs) hier terecht wel mee bezig is.
Dat bedoel ik eigenlijk, de leefstandigheden zijn hier een stuk beter dan in de USA.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:47 schreef Marseille het volgende:
[..]
In NY hoeven mensen ook niet dood te gaan van de honger. Maar daar spreken we ook van ghetto's. Het gaat om de leefsomstandigheden, en die beginnen in sommige wijken van steden wel op die van een ghetto te lijken. Je hebt toch vaak genoeg op tv gezien dat er voedselbanken en 2ehandskleding-stichtingen nodig zijn om mensen in NL (!) te helpen met hun basisbehoeften.
Overdrijven is ook een vak. Dat niet iedereen even veel geld heb dat is waar maar in Nederland hoeft in princiepe niemand zich zorgen te maken of ze wel eten etc kunnen kopen. Het is meer een gebrek aan luxe dan dat het leven echt erg moeilijk is zoals in afrika waar je al blij ben al je 1x per dag een half kommetje rijst te vreten hebt. Die mensen hebben het heel moeilijk, niet de mensen in Nederland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef Marseille het volgende:
ok foutje aangepastnou weer verder
@GioStyle; je hebt gelijk.. zeggen dat je uit de ghetto komt is overdreven, maar wijken als Bijlmer/ Baarsjes/ Schilderswijk en Charlois zijn soms ook behoorlijk vervallen.En als blanke in een koophuis in een nieuwbouwwijk heb je makkelijk praten, voor veel families is het leven - ja ook in NL - vaak heel moeilijk.
Zoals een kop van een vleermuis afbijten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Dat niet iedereen even veel geld heb dat is waar maar in Nederland hoeft in princiepe niemand zich zorgen te maken of ze wel eten etc kunnen kopen. Het is meer een gebrek aan luxe dan dat het leven echt erg moeilijk is zoals in afrika waar je al blij ben al je 1x per dag een half kommetje rijst te vreten hebt. Die mensen hebben het heel moeilijk, niet de mensen in Nederland.
En die hele urban troep is gewoon kut. Kunnen we niet terug naar de tijd dat je op MTV nog bands als Black sabbath zag en mensen tenminste nog goede muziek smaak hadden (en het daarbij horende gedrag)?
Je praat niet ''nou eenmaal in straattaal.'' Het is geen diabetes.quote:of meisjes die nou eenmaal in straattaal praten, waarom moeten die zo nodig belachelijk gemaakt worden?
quote:en zodra ze de jeugd van tegenwoordig zien (Marokkanen bijvoorbeeld) voelen ze zich bedreigd. Ze zien misschien dat ze eigenlijk losers zijn, en dat zijn ze ook vaak op school
Wie is hier dan de ''loser''?quote:en die beginnen in sommige wijken van steden wel op die van een ghetto te lijken. Je hebt toch vaak genoeg op tv gezien dat er voedselbanken en 2ehandskleding-stichtingen nodig zijn om mensen in NL (!) te helpen met hun basisbehoeften.
GSers zijn mietjes die stoer doen achter hun computer maar in real life een Marokkaan niet durven aansprekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:36 schreef MadMarco het volgende:
Geenstijl roeleert gewoon. Ga huilen TS
Je praat bullshit, hou je smoel bitch,quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
Het is wel zo, al die jaloers bitches hier.
http://www.youtube.com/watch?v=IwTb9o-xpz0quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:19 schreef wise het volgende:
[..]
Je praat bullshit, hou je smoel bitch,
je bent niks G', met je gips,
met je gouden tanden en je dikke lips.
Aighttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:30 schreef Scorp[AM] het volgende:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de laatste dag besloten we de gletsjer op te gaan, eigenlijk was ons afgeraden om te gaan boarden die dag, wegens sneeuwstormen etc (zei onze snowboard leraar de dag ervoor)
maar ons testosteron was ons de baas.. en we gingen omhoog ... richting de witte hel..
we stapten uit de skilift en de "metro" die ons erheen bracht .. en we wisten niet precies wat we moesten verwachten..
Het was 1 witte waas voor ons ogen.. alles was wit..
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
(beetje de scene uit de matrix als neo zegt van "we need weapons" 1 witte ruimte waar die kasten in schuiven (maar dan zonder de kasten)
We probeerden toch af te dalen zonder besef voor snelheid en waar we heengingen ...
op een gegeven moment ging ik even zitten .. ik dacht dat ik praktisch stilstond .. maar ik schoof echt 6 meter door ofzo op mijn kont door de sneeuw.. kennelijk ging ik toch vrij rap
de gure wind blies de sneeuw maar in onze gezichten .. als er een hel is .. op aarde
dan is dat het..
Op een gegeven moment zie ik een vage schim voor me .. en ik rem net op tijd af.. dat was mijn maat Larss0n .. die met zijn armen over zijn hoofd zic hbeschermde tegen de sneeuwval en de wind..
but we survived.. na een lange tocht kwamen we eindelijk beneden aan
Rudi, Larss0n and the Guzzman
wat een helden
[afbeelding]
Jouw opmerking past ook in dat rijtjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Mensen op fora die van andere mensen op fora roepen dat ze sneu zijn en geen leven hebben zijn zó 1995.
OMFG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IwTb9o-xpz0
Eddy is een heldquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMFG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik zou hier veel woorden aan vuil kunnen maken, ik doe dat dan ook.
Wat een ongelovelijke kanker josti's.
1. Ze kunnen niet battlen
2. Ze zien er niet uit
3. Het lijkt meer op een conversatie
4. Wat een blikkerige beat
OMG die bijstandrapjosties![]()
Die iele had af en toe wel iets lolligs jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Die iele.
Die dikke is van THC, hij heeft een platencontract!!!!!!
Terwijl hij kankerslecht is dus.
Ja, dat was ook zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Die iele had af en toe wel iets lolligs ja![]()
En die dikke van THC?Daar had ie het dus over met zijn platencontract
![]()
Ik vond het juist de slechtste van de 2![]()
Nou dat wil ik dan ook weer niet zeggen. Als je ownage wilt horen moet je kimo luisteren. Das dodelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo.
Die Eddy deed maar wat en ownde hem nog.
http://www.youtube.com/watch?v=aa1mj8mEuHoquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan ook weer niet zeggen. Als je ownage wilt horen moet je kimo luisteren. Das dodelijk![]()
hahah te vet, 16 min ook nog. Eens even bekijkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=aa1mj8mEuHo
Jin!!!
Whehe vette chineesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=aa1mj8mEuHo
Jin!!!
Nou, het is die ene marokkaan niet waar de meeste mensen bang voor zijn, het zijn z'n 20 broers waar je voor uit moet kijken. Van wat ik gewend ben kun je een Marokkaan niet zomaar ergens over aanspreken zonder door een groep in mekaar getrapt te worden trouwens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef Marseille het volgende:
[..]
GSers zijn mietjes die stoer doen achter hun computer maar in real life een Marokkaan niet durven aanspreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |