Er werden ook 5-en gegeven en 6-en dus fouten werden zeker wel afgestraft. En een 7 of 8 is normaal voor een goede prestatie, maar die Luc die 3-en en 4-en kreeg vond ik echt wel terecht. Was het ook zeker niet eens met Pascalle en vind dat ze niet abnormaal hoger hebben gegeven, maar Staf en Kelly deden het echt heel goed en zeker.quote:Op zondag 24 september 2006 15:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
hmm er was kritiek op de jury (door onder andere Pascale), dat ze te weinig punten gaven. Daar was de jury het niet mee eens. En wat doen ze opeens deze week: allemaal hoge cijfers (terwijl er de nodige valpartijen waren) en zelfs tienen!!Waarbij Martijn Krabbé het toch niet kon laten om met de tienen weer wat sneren naar SBS6 te geven...
Ik vond de tienen ook raar gegeven, zo goed was Staf niet, Kelly was veel beter. De tienen hadden wat mij betreft omgekeerd gegeven moeten worden..
Ik hoop overigens dat nu John, Wendy en Froukje er achter elkaar uitgaanquote:Op zondag 24 september 2006 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat nu John, Wendy en Froukje er achter elkaar uitgaan![]()
Die zal wel druk zijn met zichzelf. Gister zat wel haar vader in de zaal leuk!!quote:Op maandag 25 september 2006 09:44 schreef Sk00p het volgende:
kelly is geweldig!! maar waarom heb ik die echtgenoot van haar nog niet in het publiek gezien??![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 11:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
nou volgende week, dat kán niet anders dan een Nederlander zijn, want Staf en Kelly worden nr. 1 en 2.
En die vond ik ook dramatisch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef happyme28 het volgende:
Het is weer begonnen![]()
Kelly was de eerste en schaatste haar slechtste kuur tot nu toe, een paar slippertjes en bijna een val, ze bleef nog net staan. Naast 2 keer een 8 en 2 keer een 7 wist de immer onpartijdige Belgische Katrina haar een 10 te geven![]()
Na de reclame gaat Wendy een Tango dansen![]()
Inderdaad mij interesseert 't dan ook niet meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:30 schreef TwinHype het volgende:
hoop toch op een Nederland vs Belgie in de finale, anders ga ik dat weekend toch echt iets anders doen
Voor zover ik begrepen heb, is over 2 weken de finale, wat betekend 3 paren in de finale dus daar zit zowiezo een nederlands paar bijquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:30 schreef TwinHype het volgende:
hoop toch op een Nederland vs Belgie in de finale, anders ga ik dat weekend toch echt iets anders doen
Kelly zei niet uit zich zelf dat ze kaakontsteking had.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:13 schreef Salsagirl het volgende:
Valt me ook altijd op.. dat men altijd wel iets mankeert als het iets minder gaat of iets niet kunnen uitvoeren.
Ja; da's waarquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:22 schreef marky het volgende:
Wat btw ook nog wel opvalt is dat alleen Luc bij de belgen oud was en dat de leeftijd van de nederlanders gemiddeld boven de 30 ligt. Volgende keer moet nederland ook maar op zoek naar de toch wat soepeler twintigers.
Ja volgensmij ging het iets te snel voor kelly...Staf was gewoon geweldig goed gisteravond!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:50 schreef Frida-ster het volgende:
Kelly stond gisteravond iets minder vast op haar schaatsten.
Ze zorgt er wel voor om met veel flair tóch erg professioneel over te komen.(btw: ze had ook nog een kaakontsteking)
Froukje deed het goed; een mooi, rustig nummer.
Hopelijk krijgt Kelly ook eens een mooi rustig nummer.Komt haar sierlijkheid helemaal tot uiting en zou ze zomaar 5 tienen kunnen scoren.
Staf zou ik ook wel eens op een langzamer lied willen zien schaatsen; nu kan hij allerlei spectaculaire 'moves' laten zien, waarin hij kan uitblinken, omdat het erg mannelijk en sterk overkomt.
Maar een sierlijke Staf wil ik wel eens bekijken.
John moet er nu maar eens uit. Dat rare getypcast; John als Mr. Bojangles, John als Bob Marley..![]()
Wendy ziet er ook niet uit.
Ik stem voor Kelly.![]()
![]()
Zoiets, eerst John, dan Froukje en dan Kelly, zodat Staf wintquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
Waarom is die John eigenlijk zo populair?
En wat lullig voor Froukje dat ze weer in de skate-off zat![]()
Zit ze er volgende week weer in dus en dan met John.
Zal het dan eindelijk exit zijn voor hem? Ik hoop het maar.
maw: Iemand die sterker is/moet zijn, is per definitie beter dan iemand die elegant en mooi schaatst?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef Cybart het volgende:Wendy eruit
jeeeeeeej
(en we hadden voor John gestemd omdat we Wendy er uit wilden)
volgende week Johnexit, en dan hebben we de droomfinale met als winaar Stafke
(ik was eerst meer voor kelly, maar wat Staf doet is gewoon veel knapper, en ja dat is omdat ie een man is... hij moet liften, kelly en froukje hoeven "maar" gelift te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |