Zo heette de danspartner van Luc tochquote:
Ik kijk nooit naar DOI van RTL4quote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo heette de danspartner van Luc toch?
Nou, reageer hier dan niet als je niet weet waar het over gaatquote:Op maandag 11 september 2006 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar DOI van RTL4!
Maar bedankt iig.
Hij's oud geworden! en grijsquote:Op zondag 17 september 2006 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
OMG die jambers!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 18 september 2006 00:28 schreef TwinHype het volgende:
Paultje (16-08-1945) gedroeg zich inderdaad erg onsportief. Hij dacht op te moeten komen voor zijn dochter (?-?-1970)eehhh vrouw bedoel ik.
Het is eigenlijk gewoon een oude, zielige man, en zij is een verwend meiske dat blijkbaar altijd haar zin moet hebben.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 17 september 2006 23:53 schreef kissa het volgende:
Ik heb de rel gemist![]()
Ik dacht dat Pascalle Jambers dochter was![]()
Op zich zijn het ook niet zo'n zware woorden, ik vind ze alleen wel een beetje slechte verliezers op deze manier.quote:
Arm kind...quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Zij heeft niets vreselijks gezegd, ze ging er alleen erg lang op door, terwijl de show verder moest. Ze bleef maar zeggen dat ze niet eerlijk behandeld werd, dat sommigen geen commentaar kregen terwijl ze de verplichte nummers niet deden, en zij deed zo keurig alles en kreeg vijfjes en zesjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |