Krijgen de soldaatjes dan allemaal een kaal hoofd en een ringbaardje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef G-Mart het volgende:
Dope![]()
<heel veel knip>
... en drie unieke skins voor de drie legers. ...
<heel veel knip>
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogstquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Net robots, allemaal met gespreide benenLekker nep. Iets meer variatie mocht ook wel. Maarja, de infantry delft altijd het onderspit in de graphics.
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst![]()
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit.
Engineers gebruiken om gebouwen te repareren... dan kun je tenminste nog iets in 1 klap repareren ook als je het laatste geld voor andere dingen (offensief) nodig hebt.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
...
Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Dat is in heel veel spellen nog lastig te maken hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen![]()
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.quote:Op zondag 24 december 2006 03:33 schreef Nietmachine2 het volgende:
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer. Iedereen is natuurlijk alweer vergeten hoe vreselijk slecht EA omging met de support voor Generals / ZH (speler: "giev patch please"; EA: "Euh ja, over een paar maand hebben we daar nog wel een gaatje voor").
Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat. Of neuh, dat zal ook wel weer p2p zijn. Ben ook best benieuwd of we nog weer bugs uit Generals tegen gaan komen. In BMFE1 zaten bugs die ook in Generals zaten (en daar met patches opgelost waren).
Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken.
Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig).
Woha, het is andersom. Generals was een zeer goed spel, de balance was op het eind vrij aardig (waren nog wel wat patches nodig geweest) en de gameplay was imo stukken beter. Zero Hour was crap. Vrijwel geen patches, balance was driemaal ruk (inf general, airforce general ftw). Ik heb matches gehad waarbij we 5 minuten bezig waren met het kiezen van elkaars counterarmies. Toxin tunnel rush in 1.0 ftw trouwens.quote:Op zondag 24 december 2006 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update.
Tell me about it, ik heb laatst alle oude spellen uit de kast gehaaldquote:Op maandag 25 december 2006 15:07 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen.
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaalquote:Op maandag 25 december 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk.
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.quote:Op maandag 25 december 2006 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal![]()
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam isquote:Op maandag 25 december 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay.
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is![]()
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt.
Ja, de engine is baggeroide.quote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel.
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.quote:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
right onquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
alsquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen.
quote:Mutant Mercenaries
In their November 2006 podcast, EALA revealed the existence of a "mutant hovel", a type of tech building that a player can take over and use to build a variety of mutant mercenary units. While they do not make up a new side on their own, they are a useful addition to any army as mutant soldiers traditionally have greater combat skills than the basic Nod and GDI infantry units.
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen.
Dat betekent toch niet weer diezelfde kut-netwerkverbindingen toch? Anders moet ik mijn aanschaf maar eens gaan heroverwegen....quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde:
Tiberium Wars: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE)
Generals: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |