abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41549162
Oei, dat brengt me weer aan het twijfelen! :-(
Ik heb hem besteld maar de betaling nog niet over gemaakt, dus..........

Zijn er meer die deze (negatieve) ervaring hebben?
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_41550122
Gebeurde dit dan wel vaker bij jou, anneja? Op alle informatie sites staat dat dit gebeurt als de cup niet goed past, verkeerd ligt of te vol is. Maarja, je beweegt toch ook dus ik kan me voorstellen dat hij af en toe een beetje loskomt... Joky, in het begin zou je een pantyliner kunnen dragen als back-up, totdat je zeker weet dat het niet gebeurt. (of wel...) En niet met lichte broeken de trein in.
Bij de divacup krijg je toch binnen een jaar nog je geld terug als je niet tevreden bent?
pi_41555105
Oh ja, die garantiebelofte was ik ff vergeten!
Sowieso gebruik ik ook met tampons toch nog wel een dun maandverbandje hoor, in m'n "zwaardere" dagen lekken die namelijk ook nogal eens langs het touwtje door :-(

Nou....... tóch maar doen dan!! :-)
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_41575322
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef flutterbye het volgende:
Gebeurde dit dan wel vaker bij jou, anneja? Op alle informatie sites staat dat dit gebeurt als de cup niet goed past, verkeerd ligt of te vol is.
Het gebeurde bij mij bij bewegingen waarbij je je bekken enigszins kantelt, bijvoorbeeld op de fiets stappen (op een herenfiets althans) en bij enigszins onderuitgezakt gaan zitten. Ik voelde dan het vacuum verbreken. Hij zat verder voor zover ik kon beoordelen goed (ik voelde hem niet zitten na inbrengen, en hij viel zo'n beetje om mijn baarmoedermond).
Wel blijkt mijn baarmoeder enigszins gekanteld te liggen, misschien dat het daarmee te maken heeft. Dan zou hij toch niet goed passen.
Bij een mooncup mag je trouwens het ding na twee cycli doorgeknipt terugsturen als tie niet bevalt, krijg je je geld ook weer terug.

Enne, van de mensen die ik ken die ook zo'n ding gebruiken ben ik de enige die hem nu niet meer gebruikt, dus de anderen bevalt hij wel.
pi_41699513
Nouja, ik heb hem dus ondertussen, en het bevalt redelijk. (aangezien ik een koperspiraaltje heb doe ik er ontzettend voorzichtig mee waardoor het best lang duurt voor ik dat ding eruit heb...)
Je hebt het trucje idd niet zomaar in de vingers.
Wat ik me wel even afvraag - hoe voorkom je dat het ding zo'n naar luchtje krijgt... Of hoe krijg je dit er weer af/uit? Ik heb hem nu 4 dagen achter elkaar gebruikt en ik vind het niet zo fris meer ruiken, maar alleen met water en zeep wassen helpt niet. Uitkoken trouwens ook niet. Is er iets waar je hem in kunt weken ofzo? Lijkt me bij het opbergen tussen de menstruaties door toch wel fijn als dat ding een beetje fris is.
pi_41763876
Wat bedoel je precies met 'raar'? Die van mij ruikt een beetje naar spenen (of dus waarschijnlijk naar siliconen) maar verder niks. Ik kookte hem aan het eind van de menstruatie uit met een scheutje azijn. Tussendoor uitkoken deed ik niet, wel goed heet wassen met sop.
pi_41764839
Ben ik de enige die geen idee heeft hoe dat ding werkt Loopt ie vol ofzo En wat is up met dat tuutje onderaan?
pi_41767275
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:27 schreef heaven7 het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft hoe dat ding werkt Loopt ie vol ofzo En wat is up met dat tuutje onderaan?
Ja, hij loopt vol, hij blijft als het goed is 'hangen'

Tuutje is om hem weer aan naar buiten te kunnen trekken.
pi_41767550
Maar dan kun je het er zo uitgieten ofzo? Je kunt em toch onmogelijk kaarsrecht houden?
  woensdag 13 september 2006 @ 13:09:33 #35
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41767688
ik had van die Dry Soft Tampons idiote zooi. Dat was voornamelijk voor de sex.

Die softcups zuigen ook btw
pi_41771254
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef heaven7 het volgende:
Maar dan kun je het er zo uitgieten ofzo? Je kunt em toch onmogelijk kaarsrecht houden?
Uhm, de eerste paar keer was het nogal een bloedbad ja

Maar je krijgt er na een poosje handigheid in. En je giet 'm leeg in de wc direct onder je, dus hij hoeft niet *heel* lang rechtop te blijven
pi_41771557
Gheh, kan me er leuke taferelen bij voorstellen Denk niet dat het iets voor mij is, ik hou het wel bij de tampons. Ik zou wrs niet eens durven bewegen uit angst em per ongeluk om te kieperen ofzo
pi_41793972
@ heaven7, van binnen hoeft hij niet recht te zitten hoor, hij sluit vacuum af zodat er niks kan lekken. Als je hem eruit haalt zit hij ook meestal niet zo vol dat je hem echt rechtop hoeft te houden.

@ anneja, ik denk dat ik al weet waar dat rare luchtje vandaan kwam - het koperspiraaltje dus. Ik ben gestopt met bloeden (yippie) maar na het checken van het draadje gisteren rook ik weer heel vaag dat luchtje. En toen klikte het ineens waar het me aan deed denken - koper dus.

Misschien dat het nog minder word, maar anders moet ik er maar mee leren leven denk ik. Gewoon mijn neus dichtknijpen bij het verwijderen ofzo. lol. Gelukkig is het niet zo dat je het van buitenaf ook merkt, het zit echt alleen van binnen. De cup uitkoken met een scheutje azijn erbij ga ik nog wel proberen, dat moet wel helpen lijkt me. Schijnt ook verkleuring te voorkomen. Gewoon witte keukenazijn neem ik aan?
pi_41799691
Jep, gewoon witte azijn, of schoonmaakazijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')